مسؤول قرارگاه دانشجویی شهید همدانی از حضور سعید جلیلی به دعوت جوانان مؤمن انقلابی در همدان خبر داد و گفت: این برنامه 30 آذرماه با مشارکت تشکل‌های دانشجویی در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار می‌شود.

حضور سعید جلیلی در همدان به دعوت جوانان مؤمن انقلابی

محمد‌صادق تمهیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به حضور دکتر سعید جلیلی در همدان به دعوت تشکل‌های دانشجویی استان،‌ اظهار کرد: این برنامه طبق سلسله همایش‌ها و  گردهمایی‌های انقلابیون جوان شکل گرفته است.

وی به آغاز کار انقلابیون جوان کشور از 13 آبان در حسینیه جماران اشاره کرد و گفت: تشکل‌های دانشجویی همدان نیز با اتحاد و برنامه‌ریزی تصمیم به گردهمایی بزرگ جوانان مومن انقلابی استان همدان گرفتند.

مسؤول قرارگاه دانشجویی شهید همدانی با بیان اینکه «همایش جوان انقلابی» روز سه‌شنبه 30 آذرماه ساعت 14 با حضور دکتر سعید جلیلی در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد، هدف از تشکیل این گردهمایی را تجمیع جوانان مومن انقلابی برشمرد و افزود: تجمیع جوانان مومن انقلابی در سطح کشور نیز اتفاق افتاد.

وی با بیان اینکه متولی برگزاری این برنامه تمام تشکل‌های دانشجویی استان هستند،‌ خاطرنشان کرد: تشکل‌های دانشجویی از جمله بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی و انجمن اسلامی دانشجویان مستقل استان در برگزاری این برنامه مشارکت دارند.

تمهیدی با اشاره به اهدای انگشتری با مضمون «نحن صامدون» به رهبر معظم انقلاب توسط انقلابیون جوان در نخستین برنامه، یادآور شد: در هفته‌های گذشته نیز مقام معظم رهبری سنگی منقش به نام پنج تن آل عبا را به انقلابیون جوان هدیه دادند.

وی با تأکید بر اینکه اهدای سنگ منقش به نام پنج تن آل عبا نشان از نظر ایشان به این برنامه است، تصریح کرد: نظر رهبری به این برنامه همچنین نشان‌دهنده آن است که برنامه موجب شادی ولی‌فقیه شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.