خرم آباد-طی مراسمی با حضور مسوولان استانی و خیران، بخش شیمی درمانی موسسه بیماران مبتلا به سرطان در بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد افتتاح شد.

مرکز مبارزه با بیماری های سرطانی در خرم آباد افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین عصر یکشنبه طی مراسمی با حضور مسوولان استانی و خیران، موسسه بیماران مبتلا به سرطان نور و اصحاب رسانه برگزار شد  مرکز شیمی درمانی در  بیمارستان شهید رحیمی خرم آباد افتتاح شد.

 مدیر عامل موسسه بیماران سرطانی نور در این جلسه گفت: بیشتر بیماران اعزامی ما در تهران از شهرستانها به ویژه لرستان هستند که با مشکلات اسکان و دشواری های سفر مواجه اند لذا رفع این مشکل نیازمند ورود بخش خصوصی هستیم که در استانها نیز مراکز سرطانی تاسیس گردد.به نحوی که نوبت های سرپایی شیمی درمانی را پوشش داده و ادامه درمان هم استمرار داشته باشد.

اطهری تصریح کرد: استان های محدوم زیادی داریم که نیازمند این مراکز هستند و فقط با استمداد از بخش خصوصی و رافت خیرین می توان این مشکل عمده را هموار کرد.

حجت السلام نماینده ولایت فقیه و امام جمعه خرم آباد نیز گفت: ضمن تشکر از کادر پزشکان و موسسه نور باید گفت:همت و اقدام خداپسندانه این خیرین بسیار حائز اهمیت است که موجب سعادت اخروی و سربلندی استان است.!

میرعمادی با اشاره به اهمیت سلام در آموزه های دینی تاکید کرد:در دین ما شکر نعمت سلامتی و تلاش برای حفظ آن اولین قدم هر مسلمان است که ضرورت سلامت فرد و جامعه را مبین می سازد.

امام جمعه خرم آباد بیان داشت:بیماری لزوما جسمی نبوده و هم اکنون فقر،اعتیاد و اشتهار به مفاسد از بیماری های روحی جامعه است که باید درمان شوند.یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم آباد نیز ضمن خوش آمد گویی به مهمانان اعلام کرد:به عنوان مجموعه شورا، شهرداری و مدیریت شهری آمادگی همکاری و مشارکت با خیرین حوزه سلامت را داریم و در خصوص صدور مجوز ساخت از ناحیه مدیریت سهری هیچ ممانعتی وجود نخواهد داشت.

دکتر رحیمی رییس بیمارستان شهید رحیمی نیز در خاتمه عنوان کرد:تحقق خواسته های متنوع شهروندان و بیماران فقط با اتخاذ بودجه دولت میسر نبوده و نیازمند کمک بخش خصوص نیز هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.