معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی گفت: چین تمایل به سرمایه‌گذاری در شهرستان ساوه را دارد.

چین تمایل به سرمایه‌گذاری در شهرستان ساوه دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، ظفر افشون عصر امروز در حاشیه نشست مشترک با هیئت تجاری کشور چین در فرمانداری این شهرستان با اشاره به نتایج این جلسه اظهار داشت: ما در این جلسه تعداد زیادی از شرکت‌ها و هیئت‌های دیپلماتیک مختلف بعد از برجام از ایران و استان‌های مختلف بازدید می‌کنند.

وی افزود: از آنجا که ایران از کشورهای امن و با ظرفیت‌های مناسب در دنیا به شمار می‌رود اغلب شرکت‌ها تمایل به سرمایه‌گذاری در ایران و به ویژه استان مرکزی دارند.

افشون تصریح کرد: این در حالی است که کشور چین که در دوره تحریم با ایران همکاری داشته امروز علاقمند به توسعه همکاری و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی با اشاره به آمادگی مسئولان استان برای ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری در استان گفت: ما هم با تمام مسئولان استان بسیج شده‌ایم تا بتوانیم از این زمینه مناسبی که در کشور فراهم شده به نفع کشور و استان با تعامل متقابل و سازنده ای که خواهیم داشت، بهره بگیریم.

افشون اضافه کرد: در حال حاضر شاخه خاصی از صنعت در دستور کار نیست بلکه درحال حاضر به معرفی ظرفیت‌ها و زمینه‌های فعالیت و همکاری پرداختند.

وی ادامه داد: این درحالی است که ما با طرف مقابل می‌توانند در زمینه کشف و شناسایی معادن، نوسازی صنعت، انرژی‌های نو با همدیگر همکاری متقابل داشته باشیم که البته علی‌الظاهر زمینه‌های بسیار فراوانی برای همکاری متقابل بین ما و این کشور وجود دارد.

افشون اضافه کرد: به طور خاص ما همه توانمندی‌های استان را معرفی کرده‌ایم و بر روی شهرستان خاص، تکیه نداریم اما به سبب نزدیکی ساوه به تهران و دسترسی آسان به فرودگاه بین‌المللی احتمالا ساوه را به عنوان هدف نهایی خود انتخاب می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.