مدیر کل بنیاد مستضعفان غرب کشور شناسایی و بهره مندی از ظرفیتهای معدنی را عامل رونق اقتصادی دانست و از مصادره شدن تعدادی از معادن قروه در راستای ایجاد اشتغالزایی به نفع سازمان خبر داد.

استفاده از ظرفیت های معدنی رونق اقتصادی را افزایش می دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، بهرام تیموری بعد از ظهر امروز دوشنبه در نشست تخصصی با فرماندار شهرستان قروه با محوریت شناسایی ظرفیت ها و به کارگیری آن ها در سطح شهرستان، اظهار داشت: تعدادی از معادن شهرستان قروه به نفع بنیاد مستضعفان مصادره شده است لذا براساس گردش ثبتی املاک مربوط این مهم به عنوان یک فرآیند در راستای اشتغال زایی و رونق اقتصاد در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اهداف سفر به قروه در راستای فعال کردن معادن و شناسایی ظرفیت های موجود، از تکمیل کردن شرکت دامپروری دو هزار رأسی در قروه و زمین اراضی ۹۲ هکتاری دهگلان توسط بنیاد خبر داد و عمده ترین رسالت سازمان را استفاده از شرکت های بنیادی دانست.

  تیموری ورود بنیاد مستضعفان در تمامی حوزه های مختلف را صرف نظر از شرکت های بنیادی با گستره بالا دانست و از حضور در بخش اجتماعی با توزیع هزار و ۳۰۰ سبد کالا برای بانوان باردار و شیرده روستایی، تأمین مسکن خانواده های دارای دو معلول، کمک به دانش آموزان بی بضاعت و پرداخت وام های دانشجویی خبر داد.

به گفته وی بنیاد مستضعفان بنگاه اقتصادی بزرگی است که به گفته مقام معظم رهبری هرچه هست باید برای مردم هزینه شود لذا قصد بنیاد بر این است که از تمامی ظرفیت های منطقه در جهت اشتغال و رونق اقتصادی گام بردارد.  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.