یزد- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: با هدف کمک به نیازمندان ۴۲ میلیارد ریال کمک در ۹ ماهه نخست سال جاری از طریق این مراکز جذب شده است.

خیران یزدی ۴۲ میلیارد ریال به مراکز نیکوکاری کمک کردند

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا مشعلچی با بیان اینکه هم اکنون ۲۹ مرکز نیکوکاری در استان یزد مشغول به فعالیت هستند اظهار داشت: فعالیت اصلی این مراکز حمایت از اقشار ضعیف جامعه است که با مشارکت مردم و خیران انجام می شود.

وی گفت: این مراکز تلاش می کنند با شناسایی خیران و افراد متمکن جامعه و جذب کمک های مردمی و هدایت آن به سمت نیازمندان جامعه، بخشی از مشکلات اقشار آسیب پذیر را مرتفع کند.

مشعلچی گفت: خیران و نیکوکاران می توانند کمک های خود را در زمینه های درمان، جهیزیه، تعمیر مسکن، تامین لوازم ضروری منزل و یا سایر خدمات مورد نیاز محرومان جامعه به این مراکز اهدا کنند.

وی افزود: کمک های جمع آوری شده با نظارت اعضاء هیئت عامل مراکز نیکوکاری و ائمه جماعت مساجد میان اقشار ضعیف و نیازمندان شناسایی شده توزیع می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد یزد در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته خیران ۳۱ میلیارد و ۷۴۰ میلیون ریال به این مراکز کمک کرده اند، افزود: با هدف کمک به نیازمندان ۴۲ میلیارد ریال کمک در ۹ ماهه نخست سال جاری از طریق این مراکز جذب شده است.

وی گفت: امید است با ظرفیتی که در استان یزد وجود دارد از طریق این مراکز، افراد بیشتری از کمک های خیران بهره مند شوند و با این کار بخشی از مشکلات اقشار ضعیف استان کاهش پیدا کند.

 مشعلچی افزود: کمک های مردمی سال جاری به مراکز نیکوکاری، نسبت به سال قبل رشد ۳۲ درصدی داشته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.