بجنورد -نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری گفت: افتتاح دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یکی از برکات ارزشمند آستان قدس رضوی و حضرت ثامن الحجج(ع) و انقلاب شکوهمند اسلامی است.

افتتاح نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان شمالی از برکات حضرت ثامن الحجج (ع) است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله حبیب الله مهمان نواز ظهر سه شنبه در دیدار با قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی افزود: امیدواریم با افتتاح این دفتر، برکات معنوی و فرهنگی و همچنین مادی این آستان شریف هر چه بیشتر از گذشته شامل حال مردم ولایت مدار و شهید پرور این منطقه شود.

وی اظهار کرد: وجود این بارگاه نورانی در ایران اسلامی مایه عزت و رحمت الهی و فخر و مباهات ملت ایران است و از خداوند متعال خواهانیم که مجاورین خوبی برای آن حضرت باشیم.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار گفت: هدف از افتتاح دفاتر استانی آستان قدس رضوی نشر اندیشه نورانی حضرت رضا(ع) و زمینه سازی ارایه خدمات فرهنگی، دینی و حمایت از محرومان و مستضعفان جامعه است.

مرتضی بختیاری افزود: خادمیاری یکی از خواسته های ملت عزیز ایران اسلامی است لذا با این رویکرد زمینه ای لازم فراهم می شود تا افرادی  که مایل به خدمت در قالب خادمان حضرت رضا(ع) هستند با  هر تخصصی زمینه فعالیت آن ها برای کمک به محرومان و مستضعفان فراهم شود.

وی همچنین زمینه سازی برای زیارت زائر اولی ها استان با کمک خیرین را از دیگر اهداف تاسیس دفاتر استانی آستان قدس رضوی عنوان کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.