خرم آباد- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: لرستان در هشت ماهه گذشته کمترین آمار تصادفات را به خود اختصاص داده است و در بین استان های زاگرس نشین رتبه اول را کسب کرده است.

 لرستان رتبه اول کاهش تصادفات جاده ای را به خود اختصاص داد

به گزارش قدس آنلاین، در نشست خبری که سه شنبه صبح در پایانه بار خرم آباد با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان گفت: لرستان در هشت ماهه گذشته کمترین آمار تصادفات را به خود اختصاص داده است و در بین استان های زاگرس نشین رتبه اول را کسب کرده است.

زندی فر با اشاره به اینکه اقدامات صورت گرفته توسط راهداری و حمل و نقل جاده ای موجب کاهش ۵ درصدی آمار تصادفات جاده ای شده است تصریح کرد: امسال در تصادفات جاده ای ۲۳۴ نفر جان خود را از دست داده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که ۲۵۹ جان خود را از دست داده اند ۵ درصد کاهش تلافات داشته ایم.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در همین مدت بیش از چهار میلیون و۷۰۰هزار نفر مسافر با ۴۰۷ هزار دستگاه اتوبوس و مینی بوس در استان جابجا شده اند که نسبت به هشت ماه سال گذشته ۱۷و ۷ درصد استفاده مسافران از وسائط نقلیه عمومی کاهش یافته است که این نشان می دهد مردم بیشتر از وسائط نقلیه شخصی استفاده می کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.