مشهد- رئیس اتاق اصناف مشهد از اجرایی شدن طرح یکسان سازی تعطیلی اصناف برای برپایی نماز اول وقت در به نمایش گذاشتن چهره مذهبی مشهد در آستانه مشهد ۲۰۱۷ خبر داد.

طرح یکسان سازی اصناف مشهد با هدف اقامه نماز اول وقت اجرا می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمود بنا نژاد مشهدی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این راستا تاکنون بیش از ۲۵۰ بنر و همین تعداد پلاکاردهایی با مضمون تعطیلی ۲۰ دقیقه ای برای اجرای فریضه نماز اول وقت بین اصناف توزیع شده که همچنان ادامه دارد.

رئیس اتاق اصناف مشهد افزود: به منظور معرفی هرچه بهتر کلانشهر مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، این طرح از رمضان امسال به صورت آزمایشی در چهار خیابان منتهی به حرم مطهر رضوی اجرا شد.

وی با بیان اینکه هشت هزار واحد صنفی در منطقه ثامن مشهد فعالیت دارند، اظهار کرد: طرح مزبور ابتدا در واحدهای صنفی خیابانهای شیرازی، نواب صفوی، طبرسی، امام رضا(ع) با توجه به نزدیک بودن به حرم مطهر رضوی اجرا می شود.

بنانژاد افزود: یکسان سازی تعطیلی اصناف برای برپایی نماز اول وقت علاوه بر نمایش وجهه مذهبی شهر موجب توسعه و ترویج فرهنگ برپایی نماز اول وقت و ترغیب افراد به انجام این فریضه می شود.

وی با اشاره به اینکه محور اصلی در اجرای این طرح خودمشارکتی واحدهای صنفی است، تاکید کرد: هم اکنون برنامه ریزی برای توسعه و تسری این طرح در دیگر خیابانها و مناطق حومه حرم مطهر رضوی و گسترش آن در سطح شهر مشهد مورد پیگیری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.