اصفهان- براثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در جاده علویجه ۱۶ نفر و برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با جدول در اژیه هشت نفر مصدوم و راهی بیمارستان های استان شدند.

۲۴ نفر در ۲ حادثه رانندگی در اصفهان مصدوم شدند

به گزارش قدس آنلاین، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان گفت: روز گذشته براثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در دو راهی علویجه ۱۶ نفر از سرنشینان این خودرو مصدوم شدند.

دکتر غفور راستین افزود: پس از اعلام این حادثه به اتاق فرمان اورژانس ۱۱۵، دو واحد امدادی از اورژانس و دو واحد نیز از هلال احمر به محل سانحه اعزام شدند که همه آن ها شکستگی های مختصر در نواحی مختلف بدن داشتند و به وسیله خودروهای امدادی به بیمارستان بهنیا تیران منتقل شدند.

وی همچنین درباره حادثه دیگری که شامگاه سه شنبه دراژیه رخ داد بیان کرد: در این حادثه برخورد یک دستگاه خودروی پراید با جدول هشت سرنشین این خودرو شامل دو مرد، چهار زن و دو کودک را مصدوم کرد.

وی ادامه داد: با اعلام حادثه به اتاق فرمان اورژانس سه واحد امدادی از اورژانس و درمانگاه اژیه، کفران و اسلام آباد به محل اعزام شدند و سرنشینان مصدوم شده این خودروی سواری را به بیمارستان های آیت الله کاشانی و الزهرا (س) شهر اصفهان منتقل کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.