ایلام- معاون امور عمرانی استاندار ایلام گفت: کالاهایی که مصرف عمومی داشته و به نوعی در ساخت ‌و سازها در ادارات دولتی کاربرد دارند، بایستی استاندارد سازی شوند.

ساخت و سازها در ادارات باید استاندارد سازی شوند

به گزارش قدس آنلاین، شاپور پولادی اظهار داشت: استفاده ادارات و نهادهای دولتی از کالاهای دارای علامت استاندارد ضروری است.

وی به جلسه کارگروه استاندارد سازی و ارتقاء کیفیت اشاره کرد و افزود: در این جلسه مقرر شد تمام ادارات و نهادهای دولتی موظف به استفاده از کالاهای استاندارد شوند.

معاون امور عمرانی استاندار ایلام بیان داشت: در اطراف ما وسایل زیادی هستند که مهمترین مشکل برای چگونگی استفاده از آنها ارزیابی شاخص های کیفیت است.

شاپور پولادی یادآور شد: کالاهایی که مصرف عمومی داشته و به نوعی در ساخت‌ و سازها و ادارات دولتی کاربرد دارند، بایستی استاندارد سازی شوند.

وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی باید دقیق تر و جدی تر در مرحله نظارت و طراحی ساخت و سازها عمل کند، خاطرنشان ساخت: مهمترین و اصلی ترین سازمانی که می تواند استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد را ترویج دهد، سازمان نظام مهندسی است.

معاون امور عمرانی استانداری ایلام تصریح کرد: جلوگیری از عرضه محصولات غیراستاندارد به ویژه در مصالح ساختمانی سبب خواهد شد تا به مقوله کیفیت بیشتر توجه شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.