اهوازه- نماینده‌ مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: خیلی از مردم تحت پوشش بیمه‌ بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قرار گرفته‌ و مشکلات‌شان در حوزه‌ درمان تا حد قابل‌توجهی برطرف شده است.

بیمه‌ روستایی برکت، خدمتی ماندگار برای محرومان است

به گزارش قدس آنلاین، نماینده‌ مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خدمات حمایتی، بیمه‌ای و درمانی بنیاد برکت برای محرومان منطقه اظهار داشت: خیلی از مردم تحت پوشش بیمه‌ بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) قرار گرفته‌ و مشکلات‌شان در حوزه‌ درمان تا حد قابل‌ توجهی برطرف شده است.

قاسم ساعدی که به مناسبت سالگرد تأسیس بنیاد برکت، درباره‌ عملکرد این بنیاد در استان خوزستان گفت: استان خوزستان ‌منطقه‌ای زرخیز و شاهرگ حیاتی کشور است اما متأسفانه برخی مناطق با محرومیت‌ها و کمبودهای فراوانی روبه‌رو است و مردم این مناطق سختی‌های زیادی را متحمل  می‌شوند که وجود بنیادهای خیر و تلاش‌گری مانند بنیاد برکت به آن‌ها امید دوباره می‌دهد.

وی با تأکید بر این‌که مردم استان خواستار استمرار کمک‌ها و فعالیت‌های بنیاد برکت برای آبادنی و کمک به برطرف کردن مشکلات این منطقه از کشور هستند گفت: توجه و کمک به بخش‌های زیربنایی و توسعه‌ای استان می‌تواند باعث اشتغال‌زایی و رفع محرومیت‌های موجود شود.

ساعدی اقدامات و خدمات بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در عرصه‌های توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی، مدرسه‌سازی،‌ ساخت مسجد، تجهیز مراکز آموزشی و کمک به خانواده‌های بی‌بضاعت را مورد اشاره قرار داد و افزود: بی انصافی است که خدمات این تلاش‌گران را نادیده بگیریم و نمره‌ای کم‌تر از ۲۰ به آن‌ها بدهیم در حالی که این بنیاد خالصانه، بی‌ریا و شبانه‌روز در حال محرومیت‌زدایی و حل مشکلات مردم است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.