اردبیل-بارش برف و برودت هوا مدارس نوبت عصر شهر هیر در مقطع پیش‌دبستانی را به تعطیلی کشاند.

مدارس ابتدایی شیفت عصر «هیر» تعطیل شدند

به گزارش قدس آنلاین،براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل به دلیل سرما و برودت هوا مدارس نوبت عصر شهر هیر در مقطع پیش‌دبستانی در روز یکم دی‌ماه تعطیل شد.

در حالی که مدارس در اغلب نواحی و شهرهای استان اردبیل از هفته پیش تعطیل شده با افزایش نسبی دما و متوقف شدن بارشها دوباره فعالیتهای دانش‌آموزان در مدارس از سر گرفته می‌شود که البته با فرا رسیدن روز پنجشنبه و تعطیلات ۲ روزه آخر هفته از سرگیری این فعالیتها موقتی است.

با وجود توقف بارشها اما سرما همچنان در اغلب مناطق استان اردبیل حاکم است به طوری که در شب گذشته فرودگاه اردبیل با دمای منفی ۲۵ درجه دومین منطقه سرد در سطح کشور بعد از شهر ورزقان استان آذربایجان شرقی بوده است.

دمای هوای شهر کوثر نیز در شب گذشته منفی ۲۳ درجه و مرکز استان نیز منفی ۲۲ درجه ثبت شده که با طلوع آفتاب از ابتدای امروز شاهد افزایش دمای چند درجه‌ای هوا در سطح استان هستیم به طوری که دمای هوا در ساعات آغازین صبح امروز در شهر اردبیل ۱۹ درجه زیر صفر گزارش شده است.

براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل سرما و برودت هوا تا اواخر روز پنجشنبه و جمعه در استان تداوم می‌یابد و از روز شنبه شاهد افزایش محسوس دما در سطح استان خواهیم بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.