کرج- فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: فردی که با پوشش کارگر یک کتاب‌فروشی اقدام به رمالی و بخت‌گشایی از زنان جوان می‌کرد، پس از ۸۰۰ میلیون ریال کلاه‌برداری از سوی مأموران پلیس آگاهی فردیس دستگیر شد.

رمال بخت‌گشا از بخت بد دستگیر شد

سرهنگ ایوب احمدی بیان کرد: در پی مراجعه جوانی به پلیس آگاهی و اعلام شکایت از فروشندگان یک کتاب‌فروشی به جرم اغفال و کلاه‌برداری از وی به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال وجه نقد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران اداره مبارزه با جعل و کلاه‌برداری این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: متهم در تحقیقات اولیه مأموران اظهار داشت که از طریق یکی از دوستانش با کارگر یک کتاب‌فروشی که مدعی باز کردن بخت و ازدواج بود و درباز کردن سر کتاب تبحر داشت آشنا شده و پس از مدتی رفت‌وآمد به کتاب‌فروشی و اعتماد به آن فرد با قول باز کردن بخت وی و خوشبختی‌اش اقدام به پرداخت ۵۰۰ میلیون وجه نقد در دو نوبت به کتاب‌فروشی کرده است.

وی اظهار داشت: به گفته زن جوان، فرد رمال پس از دریافت پول بدون آن‌که کاری برای وی انجام دهد متواری شده و هیچ خبری از او ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: پس از اعلام شکایت زن جوان و با توجه به اینکه شکایت‌های متعددی در این خصوص و با همین شیوه و شگرد به پلیس اعلام شد روند پیگیری پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

احمدی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی از طریق یکی از آشنایان متهم موفق به شناسایی مخفیگاه وی در فردیس شدند.

احمدی خاطرنشان کرد: متهم در بازجویی مأموران به جرم خود مبتنی بر کلاه‌برداری از ۷ زن جوان به بهانه رمالی و بازگشایی بخت به مبلغ ۸۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.