رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: بسیج جامعه پزشکی در سال گذشته توانسته است به ۴.۵ میلیون نفر در مناطق مختلف در قالب ویزیت، بیمارستان صحرایی و حوزه‌های اضطراری خدمات رایگان ارائه بدهد.

بهره‌مندی ۴.۵ میلیون نفر از خدمات جهادی رایگان در کشور

 به گزارش «قدس آنلاین»،   هفتمین مجمع عمومی سازمان بسیج جامعه پزشکی امروز در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی آدینه با حضور نوبخت رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، محمد رئیس‌زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی و جمعی از اساتید صاحبنظران و تلاشگران حوزه سلامت آغاز شد.

محمد رئیس زاده رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با اشاره به گزیده هایی از پیام امام خمینی(ره) در دوم آذر ۶۷ گفت: انقلاب اسلامی نیازمند فداکاری بسیجیان است تا بتواند به جهان اثبات کند که بدون آمریکا هم می‌شود به صلح و آزادی رسید و با حضور بسیجیان در عرصه‌های مختلف می‌توان ریشه ضد انقلاب را از بیخ و بن قطع کرد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: در حیطه‌های مختلف پزشکی و بهداشت و درمان بسیج جامعه پزشکی خدمات مختلف را با بیش از ۴۰۰ کانون بسیج جامعه پزشکی در سال گذشته در سراسر کشور به ارائه کرده است.

وی افزود: ۴.۵ میلیون نفر در مناطق مختلف نیز خدمات جهادی رایگان در قالب ویزیت رایگان، بیمارستان صحرایی و در حوزه‌های اضطراری دریافت کرده‌اند.

رئیس زاده، با اشاره به خدمات موثر بسیج جامعه پزشکی در خارج از کشور نیز گفت: بسیج جامعه پزشکی در قالب ۱۱۶ تیم با بیش از ۵۸۰ نفر از متخصصین، اساتید، پزشکان و پیراپزشکان در ماموریت‌های مکرر و متعدد در خارج از کشور در حوزه مقاومت و دیگر موارد به ارائه خدمات پرداخته‌اند.

این مقام مسئول اذعان کرد: در تمام این مورد شهادت محمدحسن قاسمی،  دو نفر جانباز و اسارت احمد محمدی گواه حضور صادقانه بسیج جامعه پزشکی در میادین مختلف است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور در ادامه گفت: ما امروز اینجا گرد هم آمده‌ایم تا در  انتخابات مجمع، پنل اخلاق حرفه‌ای و نشست اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی از نقطه نظرات متخصصان استفاده کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.