بندر عباس- وزیر کشور برای سفری یک روزه به استان هرمزگان، صبح امروز وارد فرودگاه بندرعباس شد.

وزیر کشور وارد هرمزگان شد

به گزارش قدس آنلاین، عبدالرضا رحمانی‌فضلی صبح پنجشنبه وارد فرودگاه بین‌المللی بندرعباس شد و مورد استقبال استاندار هرمزگان، معاونین وی و جمعی از مدیران استان قرار گرفت.

وزیر کشور در این سفر قرار است تا با تشکیل جلسه شورای شورای تأمین استان هرمزگان، آخرین اقدامات و تلاش‌های صورت گرفته در استان هرمزگان در زمینه استقرار و ایجاد امنیت، مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر را مورد بررسی قرار داده و همین طور از کشفیات نیروی انتظامی در این حوزه بازدید کند.

تشکیل جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان به ریاست وزیر کشور و دیدار با فعالان بخش خصوصی از دیگر برنامه‌های رحمانی فضلی در سفر یک روزه به این استان است.

حضور در همایش شهرداران، فرمانداران، بخشداران و دهیاران استان هرمزگان و تشکیل جلسه شورای اداری استان با حضور وزیر کشور نیز از دیگر برنامه‌های سفر وزیر کشور به بندرعباس اعلام شده است.

رحمانی‌فضلی قرار است در بخشی از این سفر، از یگان امداد هوایی هرمزگان نیز رسما رونمایی کرده و آغازبکار آن را اعلام کند. این یگان امداد هوایی یکی از نیازهای مبرم هرمزگان در زمینه امدادرسانی مستمر در مواقع خاص بخصوص برای جزایر و مناطق صعب‌العبور شرقی و غربی استان بود که به همت استانداری هرمزگان و وزارت بهداشت و درمان ایجاد شده است.

به گزارش فارس، وزیر کشور را در این سفر جمعی از معاونان و مسؤولان ستادی این وزارتخانه همراهی می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.