وزرای دفاع روسیه و ترکیه درباره عملیات آزادسازی شهر «الباب» سوریه و همچنین ادامه عملیات تخلیه غیرنظامیان و افراد مسلح از شرق حلب با هم گفت وگو و رایزنی کردند.

رایزنی وزرای دفاع روسیه و ترکیه درباره عملیات آزادسازی شهر «الباب» سوریه

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از خبرگزاری میزان؛ وزرای دفاع روسیه و ترکیه درباره عملیات آزادسازی شهر «الباب» سوریه و همچنین ادامه عملیات تخلیه غیرنظامیان و افراد مسلح از شرق حلب با هم گفت وگو و رایزنی کردند.

براساس گزارش روزنامه «حریت» ترکیه «سرگئی شایگو» وزیر دفاع روسیه همچنین ضمن ابراز خرسندی از میزبانی «فکری ایشیک» وزیر دفاع ترکیه، براهمیت توافق بین «رجب طیب اردوغان» و «ولادیمیر پوتین» در خصوص همکاری مشترک در بررسی ترور «آندری کارلوف» تاکید کرد.

«شایگو» در ادامه افزود که همکاری مسکو و آنکارا درباره تخلیه غیرنظامیان از حلب و همچنین ایجاد آتش‌بس و صلح در سراسر سوریه در آینده افزایش خواهد یافت.

«فکری ایشیک» وزیر دفاع ترکیه نیز درخصوص دلیل ترور سفیر روسیه اظهار کرد که زمان این حادثه بسیار مهم است، این حمله همکاری روسیه و ترکیه در خروج غیرنظامیان از حلب و دوستی بین این دو کشور را نشانه رفته است؛ اما رهبران دو کشور به تمام جهان نشان دادند که این حمله تروریستی شنیع به هدف خود دست نیافته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.