رئیس‌جمهور منتخب آمریکا در مصاحبه‌ با خبرنگاران درباره حملات تروریستی در آلمان و ترکیه اظهارنظر کرد.

ترامپ در واکنش به حوادث تروریستی هفته جاری در اروپا: ثابت شد حق با من بوده است

به گزارش "قدس آنلاین" به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ دونالد ترامپ – رئیس جمهور منتخب آمریکا – روز چهارشنبه گفت حملات در آنکارا و برلین ثابت می‌کند وی درباره اعمال محدودیت در ورود مسلمانان به خاک آمریکا تصمیم درستی گرفته است.

هنگامی که از ترامپ درباره حمله تروریستی با کامیون در برلین پرسیده شد، وی به خبرنگاران گفت: "آنچه در حال وقوع است، بسیار وحشتناک است. "
گروه تروریستی داعش مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است. این در حالی است که مقامات آمریکایی اعلام کرده اند مدرکی دال بر هدایت شدن این حمله از جانب این گروه تروریستی در دست نیست.
خبرنگاران همچنین از ترامپ پرسیدند آیا حملات اخیر در ترکیه و آلمان بر قوانین مهاجرتی آمریکا در کابینه آینده این کشور تاثیرگذار خواهد بود یا خیر.
وی در پاسخ گفت: "شما برنامه‌های من را می‌دانید. ثابت شد که در تمام این مدت حق با من بوده است. ۱۰۰ درصد درست گفته بودم. این وقایع شرم‌آور است. "
در طی رقابت‌های انتخاباتی آمریکا، دونالد ترامپ به بهانه مبارزه با تروریسم، اعلام کرد باید به طور موقت از ورود مسلمانان به خاک آمریکا جلوگیری شود. این سخنان وی انتقادهای گسترده‌ای را از داخل و خارج آمریکا متوجه ستاد انتخاباتی‌اش کرد. وی پس از آن سخن خود را اصلاح کرد و گفت باید از ورود شهروندان کشورهایی که به عنوان صادرکننده تروریسم شناخته می‌شوند به طور موقت خودداری شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.