شهرکرد-شامگاه چهارشنبه مقارن با اول دیماه سالگرد شهیدان مجتبی استکی نماینده دور اول مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی و امامقلی جعفرزاده فرماندار شهرستان شهرکرد در سال ۱۳۶۰ در مشهد مقدس بدست منافقین کوردل ترور و به فیض عظمی شهادت نائل شدند.

گرامیداشت یاد شهیدان «مجتبی استکی» و«امامقلی جعفرزاده» در شهر کرد برگزار شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، به همین مناسبت شامگاه چهارشنبه اول دیماه با حضور خیل کثیر مردم شهید پرور و عاشقان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، استاندار و جمعی از مدیران ارشد دولتی در مسجد جامع شهرکرد مراسم  سی و پنجمین سالگرد شهادت شهیدان ترور برگزار شد.

در این مراسم مدیر کل ارزیابی و بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: شهیدان با نثار جان خود برای حفظ ارزشهای انقلاب اسلامی از نشان دادند که حفظ نظام از مهمترین مسائل کشور است.

شوذب شیری افزود: بصیرت به منزله دریافت حقیقت است و ثابت قدم ماندن در راه حقیقت است.

شیری تصریح کرد: همه باید مراقب توطئه دشمنان باشند چرا که دشمن با جنگ نرم برای مقابله با انقلاب اسلامی ایران گام برداشته است.

وی خاطر نشان کرد:دشمنان قصد داشتندبا طرح ایجاد خاورمیانه جدید به اسلام ضربه بزنند و ایجاد داعش یکی از اهداف همین طرح از سوی دشمن بود که با شهادت مدافع حرم و شهدا مردم ایران در امنیت قرار دارند.

شایان ذکر است، شهید رحمان استکی، نماینده دور اول مردم شهرستان شهرکرد در مجلس شورای اسلامی بود که در حادثه انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی به همراه شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاوران صدیق نظام و انقلاب به شهادت رسیدند و به فاصله کمتر از ۶ ماه مجتبی استکی در انتخابات میاندوره ای مجلس شرکت و با رای قاطع مردم شهرستان شهرکرد به مجلس راه یافت و در اول دیماه ۱۳۶۰ در یک فاجعه تروریستی و در جوار مضجع شریف علی بن موسی الرضا (ع) به همراه امامقلی جعفر زاده به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.