نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد کمیته سرمایه گذاری مهمترین نیاز استان در بخش تولید است چراکه ضعف جذب سرمایه گذاری کاملا مشهود است.

کمیته ارزیابی سرمایه گذاری در استان سمنان ایجاد شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، غلامرضا کاتب بعد از ظهر پنج شنبه در خلال نشست اقتصاد مقاومتی استان سمنان به میزبانی استانداری، ضمن تاکید بر ضرورت جذب سرمایه گذار در بعد تولید، ابراز داشت: معتقدیم که امروز در زمینه ایجاد رغبت به ورود سرمایه گذار کارهای اساسی نکرده ایم، امروز یکی از دغدغه های اساسی سرمایه گذاران، کاغذ بازی های اداری در دستگاه های دولتی استان است که ادامه این روند بسیاری از سرمایه گذاران را به سرمایه گذاری در بخش های صنعتی و تولیدی دلسرد می کند لذا امیدواریم این مهم مورد عنایت مسئولان باشد.

وی افزود: انتظار داریم تا ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان سمنان و دولت برای تسهیل شرایط حضور سرمایه گذار یک زیر ساخت و برنامه اولیه را تدوین کند چرا که امروز برای مثال در گرمسار بخش خصوصی با کمبود امکانات زیر ساختی فعالیت می کند که این قطعا به تولید ضربه خواهد زد.

عضو هیئت رئیسه خانه ملت با بیان اینکه برنامه ریزی ها برای ایجاد کمیته ارزیابی در استانداری سمنان می بایست انجام شود، گفت: این کمیته باعث می شود تا سرمایه گذارانی که مشکل اداری در روند کار داشته اند، با حضور در کمیسیون ها، موضوعات خود را مطرح کنند و این امر دو فایده عمده دارد نخست اینکه سرمایه گذار می فهمد که افرادی به فکر او هستند و دوم مشکلات با حضور دستگاه های اجرایی حل می شود.

کاتب همچنین خطاب به اعضای ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان، گفت: از شما می خواهیم تا روند نظارت و حمایت از واحدهای تولیدی را بعد از ارائه تسهیلات بانکی کاهش ندهیم و کار را برای این واحدها تمام نشده نپندارید چرا که امروز صنعت و به طور کلی تولید، نیازمند حمایت گسترده است.

وی با بیان اینکه تعطیلی حتی یک واحد صنعتی و تولیدی به مصلحت کشور نیست، افزود: روند توسعه اقتصادی و افزایش اشتغال در شرایط کنونی در کشور کند است که باید با ارایه نظرهای کارشناسی، موانع رشد و توسعه اقتصادی کشور را از سر راه برداشت و این جز در سایه همراهی و همدلی مسئولان میسر نیست لیکن همه مایم که باید همکاری های دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات، همدلی بیشتری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.