بیرجند: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:تاکنون ۱۸ هزار واحد صنعتی و واحدهای بخش کشاورزی در سطح کشور ۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش دریافت کرده اند.

۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه در گردش به واحد های تولیدی پرداخت شد

به گزارش قدس آنلاین ازبیرجند، محمد رضا نعمت زاده درجمع خبرنگاران تسهیل امور را مورد تاکید قرار داد واظهار داشت:ساده سازی قوانین و تفسیر آنان به نفع فعالین بخش خصوصی و سرمایه گذاران می تواند بسیاری از مشکلات را مرتفع سازد.

وی هم افزایی و مشارکت دستگاه ها و قوای مختلف در کشوررامورد تاکید قرار داد و افزود:بخش خصوصی و مردم تفکیکی بین قوا قائل نیستند از اینرو همه مسئولین در تمامی قوای سه گانه می بایست با همدلی و هم افزایی در راستای حل و فصل مشکلات تولیدکنندگان و ایجاد رونق اقتصادی تلاش کنند.

وی اعتماد به بخش خصوصی را رمز موفقیت در رونق اقتصادی دانست و تصریح کرد: تجربه نشان داده هرکجا که به بخش خصوصی اعتماد شده بهترین نتیجه ممکن حاصل گردیده از اینرو می بایست با اعتماد متقابل و ایجاد فضایی مناسب ، زمینه ورود سرمایه گذاران و فعالین بخش خصوصی را فراهم ساخت.

وزیر صنعت، معدن و تجارت طرح پرداخت تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط را نمونه ای از همدلی مسئولان در راستای حل مشکلات تولیدکنندگان دانست

 نعمت زاده تصریح کرد: عبور از مسائل پیش پا افتاده و درگیر نشدن در گیرودار مسائل و اختلافات جزئی که ممکن است وجود داشته باشد می تواند بسیار مهم و کمک کننده باشد.

وی بابیان اینکه پرداخت تسهیلات تنها به واحدهایی که دارای توجیه اقتصادی بوده و بتوانند به تولید ادامه دهند مورد تاکید است، گفت: مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد قطعاً یا تشریک مساعی و همدلی که بین مسئولان برقرار می گردد قابل مرتفع شدن خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.