۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
کد خبر: 486411

مدافع تیم سیاه جامگان تمایل دارد تا ادامه دوران بازیگری خود را در تیمی به غیر از تیم فعلی اش بگذراند.

جدایی خانزاده از جمع مشهدی ها قطعی شد

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا خانزاده که در ابتدای لیگ شانزدهم به جمع سیاه جامگان پیوست به زودی از این تیم جدا می شود تا در ادامه با پیراهن تیم دیگری غیر از سیاه جامگان به بازی بپردازد. این بازیکن که پیش از این نیر درخواست رضایتانه کرده بود در نهایت پس از بازی برابر پرسپولیس  و پس از صحبت هایی که با مدیرعامل سیاه جامگان داشت رضایتنامه خود را دریافت کرد.

علی عباسی، مدیرعامل مشهدی ها پس از تایید این انتقال گفت: درست است ما با آقای خانزاده صحبت کردیم و ایشان نیز رضایت نامه خود را دریافت کردند، البته هنوز راجع به جداییشان به توافق نهایی نرسیدیم و هنوز مشخص نیست این بازیکن از مجموعه تیم خارج شوند یا خیر.

او ادامه داد: حرف و حدیث هایی هم راجع به دیگر بازیکنان تیم همچون ایوب کلانتری و حمیدرضا علی عسگری به گوش می رسد که در این رابطه باید بگویم طی روزهای آینده در رابطه با ادامه همکاری با آقای ایوب کلانتری جلسه ای خواهیم گذاشت تا تصمیم گیری نهایی شود، درباره حمیدرضا علی عسگری هم باید بگویم که من تمایل دارم ایشان در مجموعه تیم باقی مانند و تلاشم را هم می کنم این اتفاق بیفتد چرا که ایشان بازیکن باتجربه ای هستند و برای تیم تلاش کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.