مشهد- رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تقویت فرهنگ استقبال از زائران حضرت رضا(ع) به ویژه زائران پیاده در بین مردم و مسئولان با برنامه ریزی های دقیق تاکید کرد.

تقویت فرهنگ استقبال از زائران حضرت رضا(ع) بین مردم و مسئولان ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر روز شنبه در آیین شکرگزاری توفیق خدمت به زائران پیاده حضرت امام رضا(ع) اظهار کرد: خدمت رسانی به زائران تنها به مردم مشهد و استان خراسان رضوی خلاصه نمی شود، بلکه همه مردم از جای جای ایران اسلامی می توانند با حضور در مسیر زائران پیاده و ایجاد زائرسراها به این زائران خدمت کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مهمترین عامل آرامش افراد جامعه را اتصال به معنویت دانست و افزود: شرایط حضور سالانه ۲۵ میلیون زائر به مشهد فراهم می شود تا مردم بتوانند از دریای کرامت امام هشتم (ع) استفاده کنند.

وی اظهار کرد: با این امر، فرصتی فراهم شده تا در مقابل هجمه عظیمی که جریان های باطل برای از بین بردن فرهنگ دینی و الهی انجام می دهند مقابله و ایستادگی کنیم.

حجت الاسلام پژمانفر گفت: استکبار بعد از آن که فهمید با مقابله مستقیم نمی تواند بین مردم انقلابی ما نفوذ کند، تمام ظرفیت خود را در حوزه فرهنگی به کار گرفت به طوری که ۱۲۷ شبکه ماهواره ای برنامه های مختلف ضد دینی را به زبان فارسی تبلیغ می کنند.

 وی با تاکید بر تقویت فرهنگ استقبال از زائران پیاده حضرت امام رضا (ع) گفت: خدمت به زائران حضرت علی بن موسی الرضا (ع) والاترین توفیقی است که خداوند به ما عنایت کرده زیرا کسب آرامش فقط با زیارت و تمسک به اهل بیت (ع) به دست می آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.