کرج- یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: اتاق فکرهای فتنه هنوز هم با هم در ارتباط هستند و در دانشگاه‌ها جلسه دارند و می‌خواهند جنبش های دانشجویی را فعال کنند، قلب و چشم مرکز فرماندهی فتنه خارج نشده و هنوز هم در حال برنامه‌ریزی است.

قلب و چشم مرکز فرماندهی فتنه در حال برنامه ریزی است

به گزارش قدس آنلاین، سعید قاسمی شامگاه یکشنبه در همایش بزرگ بصیرت انقلابی در مسجد مهدویه کرج اظهار کرد: جریان‌های انحرافی مدبرتر، مدیرتر و فقیه‌تر از رهبر انقلاب اسلامی رو کنند تا ما بیعت خود را با رهبری بشکنیم و با او بیعت کنیم.

این فرمانده دوران دفاع مقدس افزود: انحراف و فتنه میوه قطعنامه ۵۹۸ است و تحریم‌ها میوه فتنه و برجام این میوه نارس، میوه داستان تحریم‌هاست، آنها می‌خواستند برجام‌های دیگری را نیز ایجاد کنند که رهبری اجازه نداد.

وی با تاکید بر اینکه ما نیز موافق آورده شدن توافق برجام در کتاب‌های درسی هستیم، افزود: ما هم موافق آوردن آن در کتاب‌های درسی هستیم علی‌رغم اینکه درس‌های حسین فهمیده و دهقان فداکار از کتاب‌های درسی حذف شده‌اند، تا عبرت تاریخی شود.

وی گفت: ملت شهیدپرور این مطالبه را دارند که برای ثبت تاریخ و برای عبرت بزرگ تاریخی و برای اینکه آیندگان بفهمند برجام طرح شکست انقلاب اسلامی ایران بود این قصه در کتب درسی برود.

قاسمی بیان کرد: پایان این دوره به خواست خدا میخ آخر را بر تابوت پوسیده جریان لیبرال دموکراسی نوین خواهیم زد.

وی اظهار داشت: یوم‌الله ۹دی روزی است که میثاق امت با ولایت و تعیین تکلیف و مرزبندی مردم با منافقان آن هم منافقان نوع جدید بود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس ادامه داد: این جوانان که در یوم‌الله ۹دی سال ۸۸ در مقابل منافقان ایستاد محصول دانشگاه و نظام آموزش ما نیست. ما هنوز هم نتوانسته‌ایم قلب و اتاق فکر فتنه را از کار بیندازیم.

وی ادامه داد: آنها می‌خواهند حصر برداشته شود ما نیز خواستار برداشته شدن حصر هستیم ولی طالب آن هستیم که آنها از حصر آزاد، محاکمه و اعدام شوند.

قاسمی با تاکید بر اینکه جریان مجاهدان خلق هنوز زنده است در حالی که ۱۷ هزار شهید از ما گرفته و اکنون در اردوگاه لیبرتی عراق حضور دارد، افزود: اگر اتحاد مردم را دشمن نبیند همانند قطعنامه ۵۹۸ به ما ضربه می‌زند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.