اصفهان- شرکت بازرگانی عام مواد ساخت و ساز وابسته به وزارت بازرگانی عراق از امضای پیش نویس قراردادی با شرکت ذوب آهن اصفهان «ایسکو» خبر داد که با نهایی شدن آن عراق ۸ هزار تن آهن از ایران وارد خواهد کرد.

عراق ۸ هزار تن آهن از ایران وارد می کند

به گزارش قدس آنلاین، «عدنان جاسم الشریفی» مدیرکل شرکت بازرگانی عام مواد ساخت و ساز عراق با صدور بیانیه ای گفت: این پیش نویس پس از کامل شدن مذاکرات در ایران در مورد صدور ۸هزار تن از ماده آهن شلیمن ایران از نوع آهن شلیمن ایسکو با اندازه های ۱۴۰×۱۲متر از نوع سنگین به امضا رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، الشریفی یادآرشد:این قرارداد در اختیار شرکت ذوب آهن اصفهان قرار داده خواهد شد و حداکثر ۱۰ ژانویه بطور نهایی به امضا خواهد رسید. این توافقنامه برای هر دو طرف الزام آور خواهد بود.

«ولید حبیب الموسوی» قائم مقام وزیر بازرگانی عراق ۵ شهریور امسال در بازدید از خط تولید و انواع محصولات تولیدی شرکت ذوب آهن اصفهان، خرید محصولات فولادی از این شرکت را اولویت اصلی سیاست های بازرگانی عراق عنوان کرد.

الموسوی پیشینه دوستی و همکاری های سیاسی، اقتصادی وتجاری دوکشور همسایه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: دولت عراق آماده گسترش روابط تجاری با شرکت ذوب آهن اصفهان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.