۲۴۳نماینده مجلس نسبت به کمرنگ شدن خدمات ارائه شده در حوزه سلامت به عنوان یکی از مهمترین طرح های دولت ابراز نگرانی کردند.

ابراز نگرانی ۲۴۳ نماینده از چالش در اجرای طرح تحول سلامت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، ۲۴۳ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس جمهور نسبت به کمرنگ شدن خدمات ارائه شده در حوزه سلامت به عنوان یکی از مهمترین طرح های دولت ابراز نگرانی کردند.

در این نامه آمده است:

«خوشبختانه تاکنون طرح تحول سلامت منشاء خدمات ارزشمندی در کشور شده است. این اقدام موثر به اذعان مردم و مسئولان نظام دغدغه شهروندان عزیز به ویژه محرومان کشور در دریافت خدمات را به صورت شایسته ای برطرف نموده است، به نحوی که علاوه بر رضایت عمومی مردم شریف ایران در چند مرحله از سوی مقام معظم رهبری بر حمایت و تداوم آن نیز تاکید گردیده  است.

اینک در سومین سال از شروع طرح مذکور علی رغم پیش بینی منابع مورد نیاز و تصویب طرح در هیات دولت و بخشی از منابع مالی مورد نیاز در مجلس به نظر می رسد عدم تخصیص منابع مندرج در قانون بودجه و به ویژه عدم پرداخت مطالبات دانشگاه ها و بیمارستان های سراسر کشور توسط سازمان های بیمه ای یکی از مهمترین طرح های دولت را دچار چالش نموده است.

بدون تردید کمرنگ شدن خدمات ارائه شده در حوزه سلامت موجبات نگرانی قشر عظیمی ازکشور را به همراه خواهد داشت. از این رو، انتظار می رود دستور فرمایید تدابیر لازم به منظور رفع مشکلات مذکور و پرداخت مطالبات مذکور معمول گردد.»

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.