کرمان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت:به مناسبت هفته قرآن و عترت، نخستین جشنواره داستان کوتاه قرآنی برگزار می شود.

جشنواره داستان کوتاه قرآنی در کرمان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان آخرین مهلت ارسال آثار را ٢٠ دی  ماه سال جاری اعلام کرد و گفت: هدف از برگزاری این جشنواره را برداشتن گامی درجهت نشر و گسترش تعالیم کلام وحی وعترت پیامبراکرم(ص) عنوان کرد.

علیزاده تصریح کرد: جشنواره داستان کوتاه در موضوعات مضامین و معارف دینی و قرآنی، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی فرهنگ ایثار و شهادت، کلیه مفاهیم و موضوعات قرآنی و عترت، امر به معروف و نهی از منکر، سیره زندگی رسول اکرم و ائمه اطهار، ولایت مداری و مهدویت، حجاب و عفاف، وحدت مذاهب اسلامی و شخصیت های قرآنی برگزار می شود .

وی شرکت در این جشنواره برای عموم آزاداعلام کرد و گفت: هر نویسنده می تواند حداکثر دو اثر برای شرکت در جشنواره ارسال نمایدو آثار ارسالی باید حداقل ١٠٠٠ و حداکثر دارای ٣٥٠٠ کلمه باشد.

علیزاده ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در جشنواره باید فرم درخواست ثبت نام را از سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به نشانی www.kerman.farhang.gov.ir و یا از دبیرخانه جشنواره اداره کل و همچنین از ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها دریافت نمایند و آخرین مهلت ارسال آثار تا ٢٠ دیماه ٩٥ می باشد.

لازم به یادآوری است که نخستین هفته قرآن و عترت استان کرمان  در٣٣رشته هنری،پژوهشی،فرهنگی و قرآنی  از ١٠ الی ١٦ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.