سرمربی تیم فوتبال استقلال اعلام کرد، اگر سیدمهدی رحمتی برای جدایی از این تیم رضایت‌نامه بخواهد، با درخواستش موافقت خواهد شد.

منصوریان: رحمتی بخواهد رضایتنامه‌اش را می‌دهیم/ دیگر نمی‌توانم اشتباهات فردی را تحمل کنم

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مهر، علیرضا منصوریان در دیدار استقلال مقابل سپاهان سیدمهدی رحمتی را از ترکیب اصلی تیمش خارج کرد و به جای او سیدحسین حسینی جوان را به میدان فرستاد. او در مورد اتخاذ این تصمیم گفت: هر بازیکنی ممکن است در یک مقطع نیاز به تلنگر و شوک داشته باشد. رحمتی هم با تشخیص کادر فنی و در رأس آن خود بنده در این مقطع نیاز به تلنگر داشت.

سرمربی استقلال گفت: کمک کردن به بازیکنان فقط این نیست که در هر شرایطی بازی کنند. بعضی اوقات بهترین کمک به یک بازیکن این است که به او بازی داده نشود. هیچ مربی نمی‌خواهد تیمش نتیجه نگیرد و مربیان تصمیمات مسئولانه‌ای که در قبال بازیکنان‌شان می‌گیرند صرفاً در راستای بهبود شرایط تیمی است. همیشه منافع یک تیم به منافع یک بازیکن ارجحیت دارد.

وی افزود: من به شخصه دنبال جدایی رحمتی از استقلال نیستم، اما اگر خودش رضایت‌نامه بخواهد به او رضایتنامه می‌دهیم.

منصوریان گفت: استقلال یک تیم بزرگ است و نامش از هر بازیکن و حتی مربی بزرگ‌تر است. من در این مقطع امانتدار میلیون‌ها هوادار استقلال هستم و وظیفه دارم به بهترین‌ها، آماده‌ترین‌ها و منضبط‌ترین‌ها بازی بدهم. به اندازه کافی به خاطر اشتباهات فردی و بی‌انضباطی‌های فنی امتیاز از دست داده‌ایم و من دیگر نمی‌توانم این را تحمل کنم. همه بازیکنان استقلال که از این به بعد در خدمت‌شان هستیم باید بدانند که گارانتی بازی ندارند و تنها در صورتی که از نظر فنی و انضباط فردی و تیمی مورد تأیید باشند در ترکیب نهایی جای دارند.

سرمربی استقلال در خصوص نقل‌وانتقالات این تیم نیز اظهار داشت: چند بازیکن هستند که شاید برای خودشان هم بهتر باشد فوتبال‌شان را در تیم‌های دیگر دنبال کنند، چون ممکن است در نیم‌فصل دوم هم شرایط بازی نداشته باشند یا خیلی کم به آنها بازی برسد. نقل‌وانتقالات نیم فصل اتفاق عجیبی در هیچ تیمی نیست. استقلال هم خروجی دارد و هم ورودی، اما تا زمانی که این اسامی با مدیر باشگاه فیکس نشده باشد نام آنها رسانه‌ای نمی‌شود. ضمن اینکه رسانه‌ای کردن این موضوع نیز در صورت صلاحدید از طریق رسانه‌های رسمی باشگاه انجام می‌شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.