اصفهان- شهردار اصفهان در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: قرارنیست سازمان ورزش تضعیف شود چراکه با هم افزایی و همدلی ، این سازمان ادامه رشد و تعالی خود را شاهد خواهد بود.

سازمان ورزش شهرداری تضعیف نمی شود

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم از زحمات مسعود انصاری مهر مدیرعامل سابق سازمان ورزش شهرداری تجلیل و علی قاسمی به عنوان مدیر جدید این سازمان با دریافت حکم تنفیذ از سوی شهردار اصفهان معرفی شد.  

مهدی جمالی نژاد در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری اصفهان اظهار کرد: مدیریت در شهرداری اصفهان مانند دوی امدادی است که عزیزانی از گذشته برای آن زحمت کشیده و این وظیفه را مانند ورزش شهرداری به آیندگان منتقل کرده اند.

وی با بیان اینکه تشکیل سازمان ورزش در شهرداری کار بسیار مشکلی بود، تصریح کرد: عزیزان بسیاری برای این سازمان از گذشته زحمت کشیده اند که حضور افرادی مانند آقای دکتر انصاری مهر مدیرعامل سابق سازمان ورزش به این سازمان قوام و دوام بخشید.

شهردار اصفهان ادامه داد: در مدت یکسال  گذشته این سازمان، سال بسیار پرنشاط و متحول شده ای را شاهد بود به نحوی که در این دوره با سیاست گذاری های مناسب ریل گذاری بسیاری خوبی برای ورزش اصفهان فراهم شد.

وی در ادامه با اشاره به قاسمی مدیرعامل جدید سازمان ورزش شهرداری، اضافه کرد: سازمان ورزش سازمانی بسیار خوش شانس است چراکه مدیر جدید آن نیز از مدیران نمونه استان است. قرارمان بر این نیست که سازمان ورزش تضعیف شود چراکه با هم افزایی و همدلی که ایجاد می شود این سازمان ادامه رشد و تعالی خود را شاهد خواهد بود.

جمالی نژاد با بیان اینکه  نقش ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی بسیار موثر است، تاکید کرد: همکاران ما در سازمان ورزش که سازمانی نوپا است برای کاهش این معضلات باید از همدلی و شادابی و نشاط لازم برخوردار باشند.

وی افزود: امیدوارم با مدیریت جدید، سازمانی نمونه و الگو را در عرصه های مختلف ورزشی و غیره ورزشی شاهد باشیم.      

ریل‌گذاری ورزش با نگاه علمی

در ادامه این مراسم مدیرعامل جدید سازمان ورزش شهرداری اصفهان گفت: ریل‌گذاری ورزش با نگاه علمی صورت گرفته و امیدوارم بتوانیم همه راهبردها و برنامه‌ها را به بهترین نحو اجرا کنیم

علی قاسمی افزود: باید بتوانیم در شهر اصفهان که بهترین فضاهای ورزشی را در خود دارد همه شرایط را به بهترین نحو ایجاد کرده و در بخش‌های مختلف از تجربیات فرهیختگان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه ورزش اصفهان در حوزه مدیریتی و اجرایی باید علمی شود، اضافه کرد: محیط کاری ما با تهدید جدی به نام آلودگی زیست محیطی روبه‌رو است که امیدواریم با برنامه‌هایی که داریم بتوانیم نقش ورزش را برای از بین بردن این مسئله ایفا کنیم، هم اکنون مهم‌ترین مسئله رسانه‌ها هستند جایی که شاید کمتر به ورزش همگانی می‌پردازند، به‌دنبال این هستیم که قله خوبی را برای ورزش همگانی ترسیم کنیم.

مدیرعامل جدید سازمان ورزش شهرداری اصفهان اظهارکرد: محلات، اقشار مختلف و خانواده‌ها کانال‌های ارتباطی ما با مردم هستند و سعی بر این داریم تا با احیای نظام داوطلبی بهترین‌ها را رقم بزنیم، در ماه‌های آینده ۷۰۰ نفر به جامعه ورزش همگانی داوطلب ما اضافه می‌شوند که باید در این راه طی برنامه‌ای ۵ ساله به اهداف مدیران شهری برسیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.