شهرکرد-معاون شرکت شهرک های استان از واگذاری زمین به شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری با ۹۰ درصد تسهیلات و به صورت ۴۸ ماهه خبر داد.

شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری تسهیلات ویژه دریافت می کنند

به گزارش قدس آنلاین، معاون شرکت شهرک های صنعتی چهارمحال و بختیاری صبح سه شنبه در نشست مشترک با پارک علم و فنآوری استان با اشاره به آغاز فعالیت شرکت شهرک های صنعتی استان از سال ۱۳۷۰ در استان خاطر نشان کرد: در حال حاضر عرصه صنعتی استان ۳۶۰۰ هکتار می باشد که این میزان ۳ درصد از عرصه صنعتی کشور را شامل می شود.

شمسیان افزود: صنایع کوچک آسیب پذیر ترین بخش در صنعت هستند که شرکت شهرک ها برای حمایت از این واحدها بسته های حمایتی ویژه ای اختصاص داده است.

وی از واگذاری زمین به شرکت های دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری با ۹۰ درصد تسهیلات و به صورت ۴۸ ماهه خبر داد و افزود: این شرایط  واگذاری زمین در شهرک های صنعتی استان با تایید پارک علم و فناوری و ارائه جواز تاسیس از سازمان جهاد کشاورزی یا سازمان صنعت، معدن و تجارت امکان پذیر خواهد بود.

وی دسترسی به زیر ساخت های آب، برق، گاز، اینترنت، مستثنی بودن از قانون شهرداری ها و مکانیابی و طراحی انجام شده مطابق با اصول فنی و مهندسی و آخرین روشهای شهرک سازی را از دیگر مزایای این زمین ها عنوان کرد.

در ادامه معاون پارک علم و فناوری استان به تشریح ظرفیت های پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری پرداخت و  خاطر نشان کرد: یکی از سیاست های پارک علم و فناوری ایجاد هم افزایی وارتباط مؤثر با سایر دستگاه های صنعتی و علمی استان است که با توجه به نقش کلیدی شرکت شهرک های صنعتی استان نیاز به تعامل بیشتر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.