عضو شورای فنی کشتی فرنگی با ابراز نارضایتی از عملکرد دو فرنگی‌کار ایران در مسابقات جهانی مجارستان گفت: اگر در جام جهانی تهران نتیجه دلخواه مردم بدست نیاید احتمال تغییر اشکانی وجود دارد.

مشتاقی: بله! به اشکانی اولتیماتوم داده‌ایم/ با کسی شوخی نداریم

به گزارش قدس آنلاین، بهرام مشتاقی در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه شورای فنی به علی اشکانی سرمربی تیم ملی اواتیماتوم داده شده است یا خیر اظهار کرد: بله، به اشکانی اولتیماتوم دادیم و بر این نکته تاکید کردیم که باید نتایج مورد انتظار مردم در جام جهانی تهران بدست بیاید. اعضای شورای فنی به هیچ وجه از عملکرد دو فرنگی‌کار ایران در مسابقات جهانی مجارستان رضایت ندارند و این موضوع به اشکانی اعلام شد. ما زمان زیادی نداریم و سرمربی تیم ملی باید توانایی‌های خود را در رقابت های جام جهانی بخوبی نشان دهد. نتایج مسابقات جهانی مجارستان ما و مردم را دلسرد کرد و باید در جام جهانی بهترین نتیجه را کسب کنیم.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه اعضای شورای فنی خیلی نمی‌توانند در قبال تکرار نتایج بد صبر داشته باشند گفت: مردم از کشتی فرنگی انتظار کسب موفقیت دارند. متاسفانه علی رغم اینکه بیابانگرد و قادریان هر دو از با تجربه‌ها و عنوان‌داران ما محسوب می‌شدند به هیچ وجه عملکرد خوبی نداشتند و مقابل حریفان نه چندان مطرح حتی یک امتیاز هم نگرفتند که در این میان علاوه بر خود این کشتی‌گیران، کادر فنی هم باید پاسخگو باشد. اینکه سرمربی تیم ملی مدام بگوید تغییر قوانین باعث این نتایج شده برای ما اصلا قابل قبول نیست چرا که این اتفاق برای همه کشتی‌گیران دنیا افتاده است و ما مستثنی نیستیم.

عضو شورای فنی کشتی فرنگی افزود: نباید تا این حد موضوع تغییر قوانین در کشتی فرنگی را برجسته کنیم. کشتی‌گیران ما در گذشته هم همیشه در حالت خاک امتیاز زیادی نمی‌گرفتند. به هر حال ما باید هر چه سریعتر خود را با این قوانین وفق دهیم و نتایج مورد انتظار مردم را کسب کنیم. ما نمی‌توانیم مدام بگوییم به هر شکل ممکن تا بازی‌های آسیایی 2018 به کادر فنی فرصت می‌دهیم چرا که نتایج مسابقات باقی مانده تا این رقابت‌ها نیز بسیار تعیین کننده است.

مشتاقی در پاسخ به این سوال که اگر تیم ملی در جام جهانی تهران نتواند به نتایج مطلوب دست پیدا کند آیا احتمال تغییرات در کادر فنی جدی است یا خیر گفت: اگر در جام جهانی نتیجه مناسب بدست نیاید احتمال تغییر سرمربی تیم ملی وجود دارد. ما در این راه با کسی شوخی نداریم چرا که کشتی علاقمندان بسیار زیادی در کشور دارد و توقع دارند تیم ملی بهترین نتایج را بدست بیاورد. متاسفانه طی یکی دو سال اخیر تیم ملی چه در مسابقات جهانی و چه در المپیک ناکام بوده و مردم شورای فنی را نیز در این زمینه مقصر می دانند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.