معاون سازمان محیط زیست با ارائه آماری از میزان جذب نیروهای سازمانی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران، گفت: تنها در سال ۹۵ تعداد ۲۵۱ فرزند شهید گزینش شده‌اند.

افزایش توانمندی‌های ایثارگران در اولویت سازمان قرار گیرد

 به گزارش «قدس آنلاین» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست، محمد مجابی در جلسه مسئولان امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست سراسر کشور که عصر دوشنبه در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، با ارائه آماری از میزان جذب نیروهای سازمانی از خانواده های شهدا و ایثارگران طی دوره های مدیریتی ابتکار، گفت: تنها در سال ۹۵، ۲۵۱ فرزند شهید گزینش شده اند.

وی از مسئولان امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست سراسر کشور خواست تا در برنامه ریزی برای ایثارگران شاغل در سازمان اعم از فرزندان شهدا، نخست رشد تخصصی این افراد و افزایش توانمندی آن ها و سپس آموزش آن ها در حوزه اداری برای پرهیز از تخلفات را مد نظر قرار دهند.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: ایثارگران الگوهای جامعه هستند و کسانی که به عنوان الگوی مردم در جامعه مطرح هستند در تمامی حوزه ها همچون حوزه های معنوی و اخلاقی بیشتر مورد رجوع هستند.

وی افزود: موجب خرسندی است که سازمان حفاظت محیط زیست به رغم آنکه دستگاهی نبوده که به صورت مستقیم درگیر دفاع مقدس باشد اما بیشترین میزان جذب ایثارگران و خانواده شهدا را دارد.

مجابی تاکید کرد: با برنامه ریزی صحیح می توان در کنار این کمیت حضور، افزایش کیفیت حضور را هم در سازمان حفاظت محیط زیست شاهد بود.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست اشاره ای هم به صحبت های خود با حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران داشت و افزود: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن ابراز خرسندی از نگاه سازمان حفاظت محیط زیست به موضوع ایثارگری و خانواده های ایثارگران، طی نامه ای خطاب به مسئولان امور ایثارگران سازمان حفاظت محیط زیست که در جلسه امروز قرائت خواهد شد، از این اقدام ها تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.