گرگان- دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان با بیان اینکه مهره‎گذاری در نظام یکی از برنامه‎هایی استکبار علیه انقلاب اسلامی است، گفت: دشمن در قالب نفوذ قصد براندازی نظام اسلامی را دارد و چند قاعده مانند شیعه بودن و ولایی بودن مردم سبب شده که استکبار توفیق چندانی نداشته باشد.

مهره گذاری در نظام اسلامی یکی از برنامه های استکبار است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام مصطفی حقی عصر سه شنبه در همایش میثاق با ولایت که در راستای گرامیداشت روز ۹ دی با حضور بانوان بسیجی استان گلستان به استثماری‌بودن برخی از کشورهای نفتخیز در منطقه اشاره کرد و گفت: ولایت فقیه و رهبری مانع اصلی است که ایران تحت سلطه استکبار و استعمار آنان قرار بگیرد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان افزود: پس از ادعای فتنه، شورای نگهبان بیان کرد که ۱۵ درصد صندوقهای آرا را به صورت رندومی انتخاب شود تا دوباره بازشماری شده و از این پیشنهاد سخاوتمندانهتر نبود، اما فتنهگران مدعی بودند که باید دوباره انتخابات برگزار شود.

وی با بیان اینکه با چنین حرکتهایی برخی متوجه شدند سناریو انتخابات نیست و اصل نظام نشانهگرفته شده است، افزود: فتنه ۸۸ فتنه بزرگی بود و هر قدر مقام معظم رهبری توصیه میکرد فتنهگران حاضر به شنیدن نبودند و اگر مردم به میدان نمیآمدند انقلاب از دست میرفت.

حجت الاسلام حقی اظهار داشت‌: حوادث سال ۸۸ یک آزمایش بسیار خوبی بود که نشان داد چه افرادی برای انقلاب حرف می‌زنند و چه افرادی برای انقلاب عمل میکنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب سیلیهای سختی به مستکبران و منافقان وارد شده است، افزود: چشم طمع شرق و غرب به ذخایر نفتی ایران بوده و ایران همواره به عنوان یک منطقه استراتژیک مورد طمع دشمنان بود و با پیروزی انقلاب بسیاری از منافع غرب و شرق قطع شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان با بیان اینکه ۱۰۰ سال آینده کشور را امروز در حال رقم زدن هستیم، افزود: امروز غرب یک مدل فریبندهای را دنبال میکند و هزینه جنگ نمیدهد و خیلی زیرکانهتر بر علیه انقلاب اسلامی اقدام میکند.

وی شبکههای اجتماعی را هدیه منحوس غرب دانست و تاکید کرد: امروز ۱۴۰ کانال ماهوارهای بر علیه انقلاب اسلامی فعالیت میکند.

وی با بیان اینکه درصدی از وضعیت اختلافات زناشویی به علت وجود شبکههای اجتماعی است، افزود: امروز باید خود خانوادهها به داد خودشان برسند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.