قزوین - معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) در سفر یک روزه به قزوین در تبیین ضرورت های فرهنگی با رابطان مراکز امداد فرهنگی دیدار و بازدید از کانون فرهنگی قزوین به عمل آورد و بر تسریع در راه اندازی این مرکز تأکید کرد.

اسلام بدون ولایت نتیجه اش داعش است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام حسین احمدیان، معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در سفر یک روزه به قزوین در نشست رابطان فرهنگی کمیته امداد استان قزوین، کار فرهنگی را جریانی مستمر خواند و گفت: رسالت پیامبران یکی از نعمت های الهی است و در این میان پیامبر اکرم (ص) در امر دین مردم حریص بودند و همواره نسبت به این امر مهم توجه داشتند.

وی ادامه داد: امروز اگرچه کم لطفی هایی در جامعه دیده می شود که جای تعجب هم ندارد ولی نباید فراموش کنیم که پیامبر اکرم (ص) در راه تبلیغ و نشر اسلام چه آزار و اذیت هایی را تحمل کرد، اذیت هایی که هیچ پیامبری به اندازه ایشان متحمل نشد.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: نعمت دیگر امامت است،؛ پیامبر اکرم (ص) ۲۳ سال خون جگر خورد تا مردم را هدایت کند اما هانطور که خداوند سبحان می فرماید این رسالت با امامت امیرالمومنین علی (ع) تکمیل می شود.

وی افزود: رهبری نعمت بزرگی است که باید قدردان درگاه الهی باشیم، تمام دنیا در فتنه ۸۸ تلاش کرد حق و باطل را با هم درآمیزد تا نظام اسلامی را ساقط کند و در این التقاط خیلی از بزرگان، شخصیت های علمی و مذهبی مسیر را اشتباه رفتند و تنها به واسطه اینکه فردی در دوران امام (ره) عنوان نخست وزیری داشت ویا سابقه مبارزاتی داشته و یا زمانی رئیس مجلس بود، نتوانستند حق را تشخیص دهند.

حجت الاسلام احمدیان تصریح کرد: این فتنه بدون روشنگری ولایت و بصیرت مردم حل شدنی نبود البته هر چه جلوتر برویم لایه های پنهان این فتنه بیش از پیش آشکار می شود ولی امروز در تحلیلی در تاریخ اسلام در می یابیم که اگر ولایت امیرالمومنین نباشد نتیجه اش اسلام داعشی است، وقتی ولایت نباشد اسلام وهابی ظاهر می شود و در یک کلام اسلام بدون امامت در دنیا جنایت می کند.

وی توضیح داد: روزگاری برخی در کشور ما صدام را حر معرفی کردند و خواستند که در کنار صدام با آمریکا بجنگیم، چند سال پیش هم برخی دفاع از سوریه را نمی پذیرفتند ولی امروز که در حلب پیروزی حاصل شده است آن را مورد تمجید قرار می دهند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد: امروز بسیاری از قدرت معنوی و هدایت رهبری کشورمان متعجب شده اند چراکه نمی دانند نظامیان ما چه در دوران دفاع مقدس و چه در عرصه دفاع از حریم ولایت با قدرت ایمان می جنگند.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ اسلام سراسر گرفتاری هایی است که به واسطه بی بصیرتی حادث شده است؛ در صحنه کربلا در جبهه مقابل اباعبداله الحسین نیز کسانی بودند که حافظ قرآن و روزه دار و قائم به نماز بودند اما بی بصیرتی در شناخت ولایت آنها را به چنین سرانجام شومی رساند.

حجت الاسلام احمدیان عنوان کرد: امروز هر چه داریم از برکت خون شهداست و این شهدا نعمت الهی هستند که باید نسل امروز را با آنها آشنا کنیم تا بتوانیم در برابر هجمه های فرهنگی دشمن بایستیم.

در ادامه مدیرکل کمیته امداد استان قزوین کار فرهنگی را ضرورتی جدی دانست و گفت: مباحث فرهنگی  جدی و مهم است اگر تغییر و نگرش فرهنگی در خانواده ها ایجاد کنیم در ابعاد مختلف زندگی آنها حتی در حوزه اقصتادی اثرگذار است.

وحیدی میرزایی بافتی یادآورشد: استان قزوین ظرفیت های خوبی دارد که تلاش امداد استفاده از این توانمندی ها به خصوص در حوزه فرهنگی است تا بتوانیم بستر ارتقای فرهنگی خانواده ها را فراهم کنیم.

معاون فرهنگی کمیته امداد در ادامه از کانون فرهنگی امداد استان بازدید و بر تجهیز و راه اندازی این مرکز تأکید کرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.