بازیکنی که روزی در جام جهانی آلمان با تیم ملی ایران برابر پرتغال ایستاد و با پا ضربه ای ماندگار به صورت فیگو زد هنوز هم بازی می کند و فوتبالش تمام نشده است.

گفتگوی قدس آنلاین با بازیکنی که تمام نمی شود/ تمجید از انتخاب جدید برانکو

قدس آنلاین - گروه ورزشی: مدافع سابق و سال های نه چندان دور تیم ملی امسال پس از دوری دو فصله از دنیای فوتبال در حالی دوباره در مستطیل سبز حضور پیدا کرد که ترجیح داد در لیگ یک و در خدمت تیم سپیدرود رشت باشد. تیمی که با وجود مشکلات مالی بسیار توانست در نیم فصل اول عنوان قهرمانی لیگ یک در نیم فصل اول را کسب نمایند. این موضوع بهانه ای شد که به سراغ حسین کعبی برویم و از او در خصوص مسائل مختلفی سوالاتی داشته باشیم. گفتگوی قدس آنلاین با بازیکنی که قصد تمام شدن و پایان فوتبالش را ندارد را می خوانید:

* از قهرمانی تان در نیم فصل بگویید،‌ مساله ای که با وجود مشکلات زیادی که داشتند، ‌رقم خورد؟
ما استارت خوبی داشتیم و توانستیم بازی های بزرگ را با موفقیت پشت سر بگذاریم. تیم ما همان طور که همه می دانند با مشکلات زیادی روبرو شد که البته هنوز هم ادامه دارد اما حضور بازیکنان خوب و با انگیزه و کادر فنی کاربلد به ما کمک کرد تا با وجود این که هنوز هزار تومان هم از قرارداد بچه ها پرداخت نشده اما با امتیاز خوبی قهرمانی نیم فصل را به دست آوردیم. در این میان فقط کمک حسین هدایتی و شهردار بخشی از مشکلات مالی تیم را برطرف کرد.

* فکر می کنید که این روند درنیم فصل دوم ادامه پیدا کند؟
تمام تلاش ما کسب بهترین نتایج در دور برگشت و صعود به لیگ برتر است. ما برای حضور در لیگ برتر برنامه داریم و ان شا الله که می توانیم به این هدف مان دست پیدا کنیم.

* شما هم پس از حدود دو فصل دوری از فوتبال بازگشت خوبی به میادین داشتید؟
من از این بابت خیلی خوشحالم و می خواهم دین ام را به مردم و هوداران خوب رشت ادا کنم. من چندین و چند سال در فوتبال خوزستان بودم اما به اندازه این یک فصل که از سوی رشتی ها و هواداران خوب سپیدرود، حمایتم کردند،‌حمایت نشدم. به همین دلیل هم با تمام وجود می خواهم جواب محبت این عزیزان را بدهم.

* شنیده اید که شایان مصلح همبازی شما در سپیدرود در لیست برانکو برای حضور در پرسپولیس معرفی شده است؟
بله ، شنیده ام و معتقد هستم که این انتخاب،‌انتخاب خوبی برای پرسپولیس است. شایان بازیکن جوان و خوبی است که برای ما در سپیدرود عملکرد فوق العاده ای داشته و اگر بتواند این روند را در پرسپولیس تکرار کند، شک ندارم که موفق می شود. به نظر من اگر او زیر نظر مربی مثل برانکو و در پرسپولیس کار کند، ‌یک سال دیگر می تواند حتی به تیم ملی هم دعوت شود.

* پرسپولیس در نیم فصل قهرمان لیگ برتر شد،‌به نظر شما این تیم مستحق این عنوان بود؟
صددرصد. پرسپولیس در این فصل با برانکو خیلی خوب بود. البته در بعضی از بازی ها ضعف هایی هم داشت اما در مجموع استحقاق قهرمانی نیم فصل را داشت و در کورس با مدعیان دیگر به خصوص با تراکتور خیلی خوب کار کرد. در فصل قبل هم پرسپولیس خیلی خوب بود ولی بدشانسی آورد.

* فکر می کنید پرسپولیس بتواند این روند خوب را در نیم فصل دوم نیز ادامه دهد و در نهایت قهرمان شود؟
پیش بینی در مورد این مساله خیلی سخت است. من قلبا دوست دارم که پرسپولیس قهرمان شود اما کار سخت است و پرسپولیس باید برای نیم فصل دوم تیمش را تقویت کند. داشتن نیمکت خوب و قوی معمولا در نیم فصل های دوم به کار تیم ها می آید چون در نیم فصل دوم احتمالاتی  چون محرومیت ها و مصدومیت ها وجود دارد.

* به نظر شما عملکرد حسین ماهینی که هم پست شماست در حضور دوباره در پرسپولیس چطور بوده ؟
حسین بازیکن خوب و در خدمت تیم است که با وجود دو سال دوری از پرسپولیس ، بازگشت خوبی به این تیم داشته ودر کنار عناصر خوب و باتجربه ای مثل سید جلال و دیگر مدافعان پرسپولیس دفاع مستحکمی را برابر دوازه تیمش ساخته است. با احترام به همه مدافعان راست ایران به نظر من حق حسین است که دوباره فیکس تیم ملی شود. برانکو مربی بزرگی است و بی جهت به بازیکنی اعتماد نمی کند که ماهینی پاسخ خوبی به این اعتماد داده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.