تبریز- فرماندار اهر از پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی کارخانه مس انجرد خبر داد و گفت: امکانات، تجهیزات و ماشین آلات این مجموعه بزرگ صنعتی و معدنی که شامل تجهیزات ساخت داخل و خارج می باشد اکثریت قریب به اتفاق آنها نصب و راه اندازی شده است.

 کارخانه مس انجرد اهر ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید محمد عابدی عصر چهارنشبه در در نشست کارآفرینان با مسئولین ادارات اهر گفت: این طرح یکی از طرح های بزرگ صنعتی استان در زمینه مس می باشد که با راه اندازی آن زمینه اشتغال برای بیش از ۵۰۰ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم می شود.

وی، گفت: متأسفانه به علت برخی مشکلات اجتماعی و اختلافات تملک اراضی محوطه این کارخانه و معادن تحت پوشش خللی در راه اندازی این مجموعه ایجاده شده که امیدواریم در راستای توسعه منطقه این مشکلات بزودی مرتفع شود تا شاهد افتتاح و اشتغال جوانان جویای کار دراین کارخانه باشیم.

فرماندار اهر، از دیگر توانمندی های منطقه را در حوزه کشاورزی و صنایع تبدیلی وابسته عنوان کرد و افزود: ستاد اقتصاد مقاومتی از کارآفرینان این بخش در قالب شرکت های تعاونی و تشکل های گروهی با اعطای تسهیلات کم بهره و در قالب کارگاه های زود بازده حمایت می کند.

وی، یکی از مشکلات کارآفرینان را کمبود سرمایه در گردش عنوان کرد و گفت: انتظار داریم بانکها با اختصاص اعتبارات ویژه مشکلات نقدینگی این طرح ها را مرتفع نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.