بیرجند: فرمانده ناحیه بسیج شهرستان بیرجند حماسه ۹ دی را حماسه ای فراموش نشدنی عنوان کرد و اظهار داشت: این حماسه همواره باید به همگان معرفی شود.

حماسه ۹ دی همواره باید به همگان معرفی شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند، سرهنگ غلامرضا فلاحی شامگاه چهارشنبه در حسینیه جماران اظهار داشت: توجه، مراقبت و هدف داشتن در حفظ آرمان های انقلاب از جمله شاخصه هایی است که مقام معظم رهبری به آن تأکید کردند.

وی با بیان اینکه باید در جامعه مراقب نفوذ باشیم افزود: حفظ ارزش ها است که عزت و سربلندی انقلاب را نیز حفظ کرده است.

فرمانده ناحیه بسیج شهرستان بیرجند با بیان اینکه بعضأ ما از شهدا تعابیر دیگری داریم که قلب انسان را آزرده می کند بیان کرد: بنابراین باید بدانیم علت استفاده از این تعابیر چیست.

فلاحی با اشاره به اینکه ما بشریت، عزت و سربلندی خود را مدیون شهدا هستیم تصریح کرد: یادواره شهدا تلنگری است که ما بدانیم این کرسی هایی که اشغال کردیم به برکت شهدا است.

وی با بیان اینکه باید یادواره های شهدا را برگزار کنیم تا با افتخار مسئولیت خود را انجام دهیم خاطرنشان کرد: اگر برنامه مهمی قرار است در سطح جامعه اتفاق بیفتد به برکت خون شهدا است.

فرمانده ناحیه بسیج شهرستان بیرجند یادآور شد: نگاه ما به ارزش ها باید قوی و مقتدرانه باشد زیرا این نوع نگاه، نگاه عزتمندانه به نظام اسلامی است.

فلاحی حماسه ۹ دی را حماسه ای فراموش نشدنی عنوان کرد و اظهار داشت: این حماسه همواره باید به همگان معرفی شود و همه مردم این حماسه را پاس بدارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.