اصفهان- رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: حماسه نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است به طوری که مقام معظم رهبری می فرمایند: «مردم ما در روز نهم دی آنچنان عظمتی از خود نشان دادند که دنیار را خیره کرد».

مؤلفه اصلی قدرت نظام مردم و ولایت فقیه هستند

به گزارش قدس آنلاین، جعفر عسگری با اشاره به یکی از فرمایشات حضرت علی(ع) که فرموده اند: «شما مردم به وسیله ما از تاریکی ها و جهالت رهایی یافته و هدایت شده اید و مراقب باشید پرچم فتنه ها و نشانه های بدعت ها نباشید»، گفت: فتنه گران در سال ۸۸ خسارت های زیادی به جهموری اسلامی ایران وارد کردند.

وی ادامه داد: از جمله خسارات فتنه ۸۸ در داخل کشور، حرمت شکنی و خدشه به ارزش ها و باورهای دینی مردم، ایجاد شکاف بین نیروهای انقلاب و نظام، تحمیل هزینه های اقتصادی فراوان، زیر سؤال بردن نهادهای قانونی و اقدام های غیرقانونی بود.

رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان آثار این فتنه شوم در خارج از کشور را تغییر رفتار امریکا و غرب در مقابل ایران، افزایش فشار ها و تحریم ها، باج خواهی در برنامه هسته ای، رشد تحرکات ضد ایرانی و ایجاد نگرانی درحامیان انقلاب خواند و تصریح کرد: ملت مسلمان و با بصیرت ایران باحرکت خودجوش خود در روز های هشتم و نهم دی ماه سال ۸۸ به صحنه آمدند، قائله را ختم کردند  و فتنه گران و اربابان آنها را منزوی و ناامید کردند.

وی مؤلفه اصلی قدرت نظام را مردم و ولایت فقیه دانست و اظهارکرد: مردم با بصیرت اصفهان در این رخداد مهم هم پیشتاز بودند و در سال ۸۸ در روز ۸ دی حماسه ای بی نظیر خلق کردند و الگویی برای دیگر استان های کشور شدند.

عسگری تاکید کرد: از نیروهای انقلابی، رسانه ها و مبلغان انتظار می رود که نسبت به تبیین ابعاد فتنه کوشا باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.