مدیر کمیته امداد استان تهران گفت:استفاده از طرح پرداخت صدقه الکترونیکی موجب تسهیل در کمک رسانی خیران و شفاف سازی هزینه کردها می شود.

طرح صدقه الکترونیکی شفاف سازی در هزینه کرد را به دنبال دارد

 به گزارش «قدس آنلاین»،  محسن ولیئی مدیر کمیته امداد استان تهران اظهار کرد:از ۴۰ هزار صندوق صدقه موجود در خیابان و میادین شهر تهران، تاکنون ۲۰ هزار صندوق ایمن سازی شده اند و تولید صندوق های جدید برای اماکن تجاری و مسکونی انجام خواهد شد همچنین عملیات اصلاح صندوق های صدقات با ایجاد شیارهای افقی و عمودی در ورودی صندوق ها و تعویض قفل های آن ها انجام شده است.

وی افزود:پایتخت نشینان روزانه ۸۰ ریال صدقه پرداخت می کنند که پس از جمع آوری و سهم بندی صدقات، ۱۳ درصد صرف نیازمندان، ۱۲ درصد در امور فرهنگی و مابقی این مبالغ برای رسیدگی به امور ضروری نیازمندان هزینه می شود.

ولیئی ادامه داد:شهروندان  می توانند برای ارسال کمک های خود به نیازمندان با شماره تلفن گویای ۷۳۵۵ تماس گرفته یا از طریق شماره گیری #۰۲۱*۸۸۷۷* اقدام کنند همچنین ارسال عدد ۱ به شماره ۱۸۷۷ برای عموم مردم کشور برای شرکت در طرح پرداخت الکترونیکی و صدقه پیامکی است.

مدیر کمیته امداد استان تهران در پایان خاطرنشان کرد:پرداخت صدقات بطور الکترونیکی و پیامکی با بهره گیری از فناوری های جدید باعث تسهیل در پرداخت کمک های مردمی و شفاف سازی هزینه کردها از طریق ارسال گزارش ماهیانه و در نتیجه افزایش اعتماد مردم نسبت به کارکرد کمیته خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.