کرمان- آیت الله سید احمد خاتمی در مراسم بزرگداشت ۹ دی گفت: فتنه‌های بعدی را هم ولایت‌گریزی و ولایت‌ستیزی رقم می‌زند، بیدار باشید و ببینید که قانون اساسی مشروعیت ۳ قوه را به ولایت فقیه می‌داند.

همایش بزرگ یوم الله ۹ دی در کرمان برگزار شد

به گزارش قدس خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله خاتمی گفت:کرمان پاره‌های تن و همه خدمتگزارانش را به صحنه آورده است، باید حماسه ۹ دی را شناخت و نباید اجازه داد، کسانی این حماسه را تحریف کنند.

وی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی فتنه‌گران را به زباله‌دانی تاریخ فرستاد، گفت: حماسه ۹ دی، حماسه وحدت ملت ماست و نماد این وحدت اجتماع بزرگ مردم است و آنها که این حماسه را تفرقه‌انگیزی می‌دانند، خود فتنه‌گر هستند.

وی با برشمردن شش عنصر اساسی حماسه ۹ دی گفت: عنصر اول حمایت از ولایت است، ولایت‌ستیزی ریشه جنایات بعدی شد، چون با ولایت در افتادند، قانون را نپذیرفتند و با سیدالشهداء در افتادند و عکس امام به آتش کشیده شد و خانه خدا را آتش زدند.

وی تاکیدکرد: فتنه‌های بعدی را هم ولایت‌گریزی و ولایت‌ستیزی رقم می‌زند، بیدار باشید و ببینید که قانون اساسی مشروعیت ۳ قوه را به ولایت فقیه می‌داند.

آیت الله خاتمی افزود: ولایت‌فقیه ارزنده‌ترین ارمغان امام راحل است، عنصر ولایتمداری عجین با حماسه ۹ دی است.

گفتنی است مردم ولایتمدار و بابصیرت کرمان ۹ دی امسال همانند سایر سال ها در تجمع بزرگ عاشوراییان شرکت کردند و با هر گرایش و سلیقه ای از ولایت فقیه به عنوان خط قرمز خود نام بردند و انزجار خود را از فتنه و فتنه گران اعلام داشتند .

در این روز مردم نشان دادند که پیرو ولایت و رهبری هستند و با کسانی که بخواهد با اعتقادات آن ها بازی کنند چگونه برخورد خواهند کرد.

مردم کرمان با مشت های گره گرده امروز فریاد زدند «ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای»، «ای رهبر آزاده؛ آماده ایم آماده»، «مرگ بر فتنه گر»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه» و «جانم فدای رهبر» از جمله شعارهایی است که در این آیین سر داده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.