مشهد- بیستمین دوره ثبت نام پذیرش متمرکز حوزه علمیه خراسان از داوطلبان برادر و خواهر از ۱۵ بهمن آغاز می شود و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه می یابد.

پذیرش حوزه علمیه خراسان از ۱۵ بهمن آغاز می شود

به گزارش قدس آنلاین، مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه ثبت نام همانند گذشته فقط از طریق سایت حوزه علمیه خراسان به نشانی www.hozehkh.com انجام خواهد شد، اظهار کرد: آزمون کتبی این دوره ویژه متقاضیان پایه نهم (دوره اول دبیرستان)، دیپلم و فوق دیپلم برگزاری می شود.

حجت الاسلام محمد اسفندیاری افزود: افراد دارای  پایه نهم با معدل ۱۸ و بالاتر و مدرک  دیپلم و کاردانی با معدل ۱۷ و بالاتر و همچنین متقاضیان دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری، از حضور در آزمون کتبی معاف هستند و تنها می بایست در مصاحبه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون کتبی و مصاحبه متعاقبا از طریق سایت حوزه علمیه خراسان اعلام خواهد شد، گفت: شرایط متقاضیان ورود به این حوزه از مورخ ۱۵ بهمن ۹۵ در قالب دفترچه ثبت نام از همین طریق قابل دریافت است.

مسئول حوزه مدیریت حوزه علمیه خراسان به رویکرد تحولی حوزه انقلابی در برنامه ریزی های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی این حوزه اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به اهتمام و تاکید مدیر حوزه علمیه خراسان، پذیرش متقاضیان ورودی حوزه علمیه نیز در همین راستا انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.