ستاد فرماندهی ارتش ترکیه اعلام کرد: ابوانصاری از فرماندهان گروه تروریستی ـ تکفیری داعش در حملات هوایی روز گذشته نیروی هوایی ترکیه در منطقه الباب به هلاکت رسیده است.

ارتش ترکیه: ابوانصاری از فرماندهان داعش در حملات هوایی کشته شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، در این اطلاعیه که روز شنبه در تارنمای رسمی ستاد فرماندهی نیروهای مسلح ترکیه در اینترنت منتشر شد، آمده است: در یکصد و سی امین روز از عملیات سپرفرات ترکیه در شمال سوریه، در درگیری های بین نیروهای ترکیه و به اصطلاح ارتش آزاد سوریه با عناصر داعش در منطقه الباب سه تن از معارضان سوری کشته و ۲۳ تن از عناصر داعش به هلاکت رسیدند.
ان اطلاعیه با اشاره به اینکه جنگنده های نیروی هوایی ترکیه ۱۲ هدف داعش در منطقه الباب را از بین برده اند، می افزاید: عملیات سپر فرات که از ۲۴ اوت گذشته شروع شده است، تا پاکسازی عناصر تروریستی از مرزهای ترکیه ادامه خواهد یافت.
ارتش ترکیه روز گذشته نیز از حمله جنگنده های روسی علیه مواضع داعش در الباب خبر داده است.
رسانه های ترکیه نیز امروز گزارش دادند: در حالی که آمریکا و ائتلاف بین المللی، ترکیه را در عملیات الباب تنها گذاشتند، روسیه به کمک ترکیه آمد و جنگنده های آن کشور مواضعی را که ارتش ترکیه نشان داده بود، بمباران کردند.
به نوشته این رسانه، بر اساس توافقات ترکیه و روسیه، مناطق جنوبی در سوریه را ترکیه و مناطق شمالی را روسیه کنترل خواهد کرد.
این رسانه ها همچنین از احتمال همکاری ترکیه و روسیه در عملیات آزاد سازی رقه نیز سخن گفته اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.