وزیر اسبق اطلاعات گفت: مهدی هاشمی جاسوس و عامل نفوذ سی آی ای در کنار منتظری بود.

باند مهدی هاشمی نیروی سی آی ای در کنار منتظری بود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر،حجت الاسلام حیدر مصلحی عصر شنبه در همایش بصیرت سپاه ناحیه شیراز گفت: دشمنان دو نوع نفوذ را مد نظر قرار دادند، نفوذ جریانی و نفوذ موردی که در بحث نفوذ موردی می توان به این موضوع اشاره کرد که آنان افرادی را در کنار شخصیت ها قرار می دهند تا جریان فکری و حرفی آنها را تغییر دهند.

وی تاکید کرد: باند مهدی هاشمی و تیم جاسوسی او با خط گرفتن از سی آی ای آمریکا در کشور فعال شدند و در کنار منتظری قرار گرفتند که همین مدتی پیش فایل صوتی از او منتشر شد.

وزیر اسبق اطلاعات افزود: طبق اطلاعات بدست آمده طی یک ماه آینده یک نوار دیگر از مهدی هاشمی و تیم او منتشر خواهد شد که به طور حتم برنامه ریزی های مختلفی برای آن انجام شده است.

مصلحی گفت: منتظری که زمانی در حد قائم مقام امام(ره) بود، به واسطه حضور چنین افرادی در کنارش در مقابل انقلاب قرار گرفت.

وی تاکید کرد: حتی بسیاری از ازدواج های فرزندان شخصیت ها با یکدیگر توسط سرویس های اطلاعاتی دشمنان برنامه ریزی شده برای اینکه نفوذ پیدا کنند و اهداف و برنامه های خود را به شخصیت ها القا کنند.

وزیر اسبق اطلاعات یادآور شد: یکی از موارد موفقیت مردم در فتنه ۸۸ این بود که ملت خواص و نخبگان را کنار گذاشتند و خودشان وارد عمل شدند چرا که برخی از خواص و نخبگان در آن زمان هیچ گونه عکس العملی به اتفاقات نشان ندادند.

مصلحی با بیان اینکه بر هم زدن نظام فکری از دیگر دسیسه های دشمن است، گفت: متاسفانه امروز شاهدیم که برخی از مسئولین و مدیران به جای استفاده از کلمه استکبار، ایالات متحده آمریکا و یا قدرت بزرگ جهانی عنوان می کنند که این جابجایی کلمه به نوعی بر هم زدن نظام فکری است.

جابجایی اصطلاحات از جمله روش های دشمنان است

وی تصریح کرد: از بین بردن و جابجایی اصطلاحات از جمله روش های دشمنان است چرا که وقتی اینان بگویند قدرت بزرگ جهانی در ذهن مردم به معنی کدخدا باز می شود.

وزیر اسبق اطلاعات تصریح کرد: سیستم های اطلاعاتی دشمنان با برنامه ریزی مشخص بدون هیچ عجله ای حتی ۱۰ تا ۱۵ سال بر روی یک نفر برنامه ریزی می کنند تا در زمانی مشخص آن را در حکومت قرار دهد که این مورد بسیار خطرناک است.

مصلحی با بیان اینکه غفلت از مسیر امام (ره) و انقلاب نقشه دشمنان است، اضافه کرد: تحریف گفتمان امام (ره) و رهبری از جمله مواردی است که در نفوذ از طرف دشمنان استفاده می شود همانگونه که امروز شاهدیم برخی از افراد نقل قول از امام راحل را مانند یک خاطره مطرح می کنند و جملات صریح امام(ره) را به کار نمی برند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به نفوذ جریانی دشمنان نیز خاطرنشان کرد: دشمن از این نفوذ چند برنامه را پیگیری می کند که یکی از آنها شبکه سازی در میان مردم است که در زمان فتنه هم این گونه شاهد بودیم.

وزیر اسبق اطلاعات گفت: حدود دو ماه پیش دستگاه اطلاعاتی سپاه جاسوسی را دستگیر کرد که برنامه او همین جریان سازی بود.

یک فاحشه اروپایی با مبلغ بسیار سنگین مالی در جریان فتنه ۸۸ دخالت داشت

مصلحی با بیان اینکه یک فاحشه اروپایی با مبلغ بسیار سنگین مالی در جریان فتنه ۸۸ دخالت داشت، افزود: به خاطر داریم که در کودتای ۲۸ مرداد امثال شعبان بی مخ ها چگونه به کف خیابان آمدند. در فتنه ۸۸ نیز استفاده از اراذل و اوباش در دستور کار قرار گرفته بود که با انجام کارهای اطلاعاتی متوجه شدیم یک فاحشه اروپایی با حمایت های مالی بسیار سنگین در یکی از شهرک های اطراف کرج مستقر شده و ۵۰۰ نفر اراذل و اوباش را فرماندهی می کند که خوشبختانه توانستیم سریعا وارد عمل شویم.

وی تاکید کرد: مردم، مسئولین و نخبگان از جمله محورهایی هستند که دشمنان بر روی آنان برنامه ریزی می کنند تا اشتباهات محاسباتی انجام دهند.

وزیر اسبق اطلاعات افزود: ایجاد اشتباه محاسباتی به گونه ای زیرکانه انجام می شود تا مردم همان گونه که اعتقادات دارند در لحظه آخر اشتباه کنند و این فتنه دیگری است که توسط دشمنان برای انتخابات ۹۶ برنامه ریزی شده است.

مصلحی با بیان اینکه هیچ گونه جنگی در کار نبود که برجام بخواهد آن را خنثی کند، گفت: دو سال وزیر خارجه در جلسات مختلف رفت و آمد کردو هر زمانی که جلسه بود رئیس جمهور آمریکا و یا وزیرخارجه آنها موضوع گزینه نظامی را مطرح کردند و امروز همه شاهد هستند که برخی افراد در سخنرانی های خود، از بین بردن گزینه جنگ را مهمترین دستاورد برجام معرفی می کنند.

جنگی در کار نبود که برجام بخواهد آن را منتفی کند

وی افزود: هیچ جنگی در کار نبود که برجام بخواهد آن را منتفی کند و این حربه تهدید و ترس از جانب دشمن برای رسیدن به موفقیت بود که متاسفانه برای برخی مثمر ثمر واقع شد در حالی که به گفته خود سرویس های اطلاعاتی آمریکا اسم ایران برای آنها وحشت دارد.

وزیر اسبق اطلاعات تاکید کرد: یکی از اشتباهات روحانی مذاکره تلفنی با اوباما بود و در پاسخ به ما دلیل این کار را جلوگیری از جنگ عنوان کردند.

مصلحی افزود: هیچگاه نباید از امدادهای خداوند غفلت کنیم و نباید حمایت ها را فراموش کنیم که متاسفانه امروز برخی در محاسبات خود، خداوند و کمک های الهی را فراموش کرده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.