زاهدان - رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: مبارزه با برداشت های غیر مجاز از آب های زیر زمینی و چاه های غیر مجاز در اولویت دستگاه قضا قرار می گیرد.

مبارزه با برداشت های غیر قانونی از آب در اولویت دستگاه قضا قرار می گیرد

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان بیان داشت: با توجه به هجمه های که از طریق افراد سودجو به عرصه های ملی کشور در دهه اخیر رخ داد به طوری که به دغدغه رهبری تبدیل شد، شورای حفاظت از اراضی ملی و طبیعی تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه اراضی ملی یک امانت در نزد ما است که باید به نسل آینده تحویل بدهیم، افزود: تهدید تصرف به اراضی از سوی دستگاه های اجرایی جدی گرفته شود.

رئیس دادگستری استان از رفع تصرف اراضی شهرداری، منابع طبیعی و راه و شهرسازی خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد سود جو بدانند که متولیان امر حفاظت از اراضی ملی کوتاه نخواهند آمد. حجت الاسلام حمیدی یادآور شد: حفظ و حراست از اراضی مسئولیتی است که بر دوش دستگاه های اجرا قرار گرفته و باید نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه مبارزه با برداشت های غیر قانونی از آب و چاه های غیر مجاز در اولویت دستگاه قضا قرار می گیرد، افزود: برداشت های غیر قانونی از آب زیرذربین دادگستری قرار می گیرد. رئیس دادگستری استان ادامه داد: آب منطقه ای استان در برخورد با افرادی که برداشت غیرقانونی از ذخایر منابع آبی را دارند اهتمام بیشتر داشته باشد و چاه های غیرمجاز پلمپ شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.