رشت- حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور در نشست شورای اداری استانی گفت: برای رهایی از آسیب های اجتماعی نیازمند مدیران استراتژیک و تحلیلگرهستیم.

برای رهایی از آسیب های اجتماعی نیازمند مدیران استراتژیک هستیم

 به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکتر حبیب الله مسعودی فرید معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور با بیان اینکه یکی از سخت ترین کارها در حوزه اجتماعی کشور در سازمان بهزیستی در حال انجام شدن است گفت: از آنجاییکه بسیاری از سیاستگذاری ها در سطح استانها انجام می شود نقش ما تسهیل گری در امورات برای رفع مشکلات استان است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات با موضوع آسیب های اجتماعی افزود: تاکنون در شورای اجتماعی کشور ۱۸ کارگزوه تشکیل شده که در ۱۵ کارگره ،سازمان بهزیستی عضو فعال می باشد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی کشور ادامه داد: برای آماده کردن فرزندانمان برای زندگی اجتماعی باید جنبه های دینی و مهارتهای زندگی خانوداگی را در دو سطح کلان و استان مد نظر قرار دهیم.

حبیب الله مسعودی فرید افزود: ما در کشور ۸۰ میلیون نفری ایران،۱۰ هزارکودک بی سرپرست و بد سرپرست داریم که با مداخلات بهنگام توانستیم مسئه کودکان بی سرپرست را در وهله اول به خانواده های درجه اول آنها و بعد به فرزند خوانده ها بسپاریم.

وی با بیان اینکه در دنیا یک نهضت خانواده گرایی در حال اتفاق است  ادامه داد: در حوزه طلاق طی سالهای گذشته رشد فزاینده ای داشتیم و این جای نگرانی دارد و حتما باید مداخلات اثربخش و پیشگیرانه انجام شود.

وی افزود: برای رهایی از آسیب های پیش رو نیازمند مدیران استراتژیک هستیم که نگاه سیستمی و تحلیلی داشته باشند و دائما تحلیل وضعیت کنند و بامداخلاتی که انجام میدهند در کاهش آسیب ها تاثیر گذار باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.