رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران با بیان اینکه تاکنون ۱۶ گزینه برای انتخابات ریاست جمهوری در دستورکار داریم، گفت: مطهری یکی از گزینه‌های جبهه مستقلین و اعتدالگرایان برای انتخابات ۹۶ است.

مطهری یکی از گزینه‌های جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان برای انتخابات سال ۹۶ است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، قدرتعلی حشمتیان رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان عصر امروز (دوشنبه) در حاشیه نشست شورای مرکزی خانه احزاب در جمع خبرنگاران درباره برنامه‌های این حزب برای انتخابات سال 96 اظهار داشت: کاندیدای ما هنوز مشخص نشده است.

وی افزود: جبهه مستقلین و اعتدالگران که حزب ما نیز در آن عضویت دارد در جلسه شورای مرکزی اخیر خود مصوب کرده است که نامزد نهایی خود را در دهه مبارک فجر اعلام کند.

حشمتیان افزود:‌ تاکنون 16 نفر را برای کاندیداتوری در سال 96 برای انتخابات ریاست جمهوری شناسایی کرده‌ایم و بعضی از آنها برنامه‌هایشان را در اختیار جبهه قرار داده‌اند.

رئیس جبهه مستقلین و اعتدالگرایان ایران همچنین اضافه کرد: برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تاکنون 142 نفر شناسایی شده و آنها سابقه فعالیت خود را برای ما ارسال کردند اما درنهایت در دهه فجر هم نامزد ریاست جمهوری خود را معرفی می‌کنیم و هم پس از احراز صلاحیت‌ها لیست انتخاباتی خود برای شوراهای اسلامی شهر و روستا را اعلام خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا آقای مطهری یکی از گزینه‌های جبهه مستقلین و اعتدالگرایان برای انتخابات سال 96 است، گفت: بله، آقای مطهری و آقای روحانی دو گزینه ما بین این 16 نفر که اعلام کردیم هستند.

حشمیتان در پاسخ به این پرسش که با آقای مطهری برای انتخابات سال 96 جلسه‌ای داشته‌اید یا خیر، گفت: بله، با آقای مطهری جلسه‌ای داشتیم ولی آقای مطهری فعلاً به احترام آقای روحانی اعلام کاندیداتوری نکرده، اما منتظر نظر ایشان هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.