بجنورد- مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی از رونمایی و اکران مستند شهید رسانه استان با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور طی این هفته در بجنورد خبر داد.

مستند شهید رسانه خراسان شمالی رونمایی می شود

به گزارش قدس آنلاین،محسن زاهداحمدی گفت : مستند « ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ» به همت بسیج رسانه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، بسیج صداوسیمای مرکز خراسان شمالی با موضوع معرفی خبرنگار شهید محمدرضا امانی میثم، شهید شاخص بسیج رسانه خراسان شمالی تهیه و تولید شده است.

وی افزود : این مستند به بررسی زندگینامه شهید محمدرضا امانی میثم به مدت ۴۰ دقیقه و با  نویسندگی و کارگردانی مجید جهانگرد تهیه و تولید شده است.

وی عنوان کرد: مستند « ن وَالقَلَمِ وَ ما یَسْطُرُونَ » نمایانگر نقش سازنده مجاهدان رسانه ای و اهالی قلم در جهت بصیرت افزایی امت اسلامی می باشد.

وی تصریح کرد: امروزکه هجمه های متعدد بنگاه های خبرپراکنی و رسانه های معاند با حکومت اسلامی درصدد تهاجم فرهنگی هستند، این رسانه های داخلی هستند که بیشترین وظیفه آگاه سازی را برعهده دارند.

گفتنی است شهید محمدرضا امانی میثم با عنایت به رهنمودهای امام (ره) و با حصول تجربه هایی از رشادت رزمندگان اسلام در خطوط مقدم نبرد اقدام به انعکاس ایثار و فداکاری رزمندگان اسلام در قالب گزارش های خبری، مقالات ادبی، نمایش های ارزشی و همچنین سخنرانی در جمع مردم و دعوت آنها به پشتیبانی از ولایت فقیه پرداخت و در تاریخ ۲۶ دی ماه ۶۵ در عملیات غرورآفرین کربلای پنج به خیل شهدای اسلام پیوست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.