ساری- معاون برنامه‌ ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از صدور مجوز احداث ۱۱ نیروگاه برق با مقیاس کوچک در شهرک‌های صنعتی استان خبر داد.

مجوز احداث ۱۱ نیروگاه برق کوچک در مازندران صادر شد

به گزارش قدس آنلاین نیما دارایی گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی باهدف تشویق و ترغیب سرمایه ‌گذاران برای سرمایه‌ گذاری در زمینه راه‌اندازی نیروگاه‌های برق مولد با مقیاس کوچک، تاکنون ۳۱هزار مترمربع از زمین موردنیاز را به ‌صورت رایگان به سرمایه‌ گذاران این پروژه‌ها واگذار نموده است.

وی با اشاره به افزایش روزافزون قیمت انرژی و اقبال صنایع برای مدیریت انرژی در فرآیند تولید اظهار داشت: حمایت از ساخت نیروگاه‌های برق با مقیاس کوچک از برنامه‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و شرکت‌های استانی است تا علاوه بر تولید برق، صنعتگران و تولیدکنندگان مستقر در شهرک‌های صنعتی برای تأمین برق موردنیاز نگرانی نداشته باشند.

معاون برنامه‌ ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران مهمترین مزیت احداث نیروگاه برق با مقیاس کوچک در شهرک‌های صنعتی را کاهش تلفات انرژی در خطوط انتقال برق، حذف هزینه اجرایی خطوط انتقال و تأمین برق پایدار واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و تصریح کرد: بهبود شبکه برق و جلوگیری از خاموشی برق واحدهای تولیدی از دیگر اهداف شرکت در حمایت از سرمایه ‌گذاران احداث نیروگاه برق با مقیاس کوچک است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.