قزوین - مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین از نزدیک در جریان روند کنترل و مبارزه با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان چند واحد صنعتی طیور منطقه آبیک قرار گرفت.

آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان قزوین تحت کنترل است

به گزارش قدس آنلاین، رضا گروسی؛ مدیر کل مدیریت بحران استان قزوین در جریان بازدید از چند واحد صنعتی طیور منطقه آبیک بر ضرورت هماهنگی و همکاری در اجرای سریع کنترل و مبارزه با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان در استان تاکید کرد.
مدیر کل مدیریت بحران استان در ادامه گفت: اجرای عملیات معدوم سازی، پاکسازی و ضدعفونی واحدهای آلوده به منظور کنترل و مبارزه با آنفلوانزا به خوبی از سوی مجموعه شبکه دامپزشکی استان صورت گرفته که در این راستا از تلاش ها و زحمات آنان تقدیر و تشکر می شود.
گروسی در ادامه بیان داشت: رعایت نکات بهداشتی و فنی بر اساس دستوالعمل های اعلام شده شده و اجرای قرنطیقه مناسب از گسترش و انتقال ویروس به سایر واحد های صنعتی جلوگیری کرده و در این راستا  از بروز خسارات بیشتر ممانعت بعمل می آید.
وی  با تاکید بر ضرورت آمادگی و همکاری همه اعضاء شورای هماهنگی مدیریت بحران استان در کنترل این بیماری در حداقل زمان ممکن، بیان داشت: در راستای کنترل این بیماری باید آمادگی وهمکاری وجود داشته باشد و اقدامات ضروری جهت پیشگیری و کنترل صورت گیرد.
همزمان با شیوع آنفلوانزای مرغی در ۱۰ استان کشور و آلوده شده چند واحد صنعتی طیور منطقه آبیک در استان،  مدیر کل مدیریت بحران استان از اجرای عملیات معدوم سازی، پاکسازی و ضدعفونی واحدهای آلوده، بازدید کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.