۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳
کد خبر: 489934

کاپیتان بایرن مونیخ درباره نقطه ضعف اصلی این تیم در دوران کارلو آنچلوتی سخن گفت.

نقطه ضعف بایرن آنچلوتی از زبان فیلیپ لام

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از  dpa، بایرن مونیخ در دوران پپ گواردیولا، یکه‌تاز بوندسلیگا بود و به راحتی می‌توانست  برابر هر تیمی به پیروزی برسد اما در شروع خوبی با کارلو آنچلوتی نداشته و در چند بازی ناامید کننده ظاهر شده است.

فیلیپ لام در این زمینه گفت‌: اصلی‌ترین مشکل بایرن مونیخ در فصل جاری این بوده است که بین خط دفاع و خط حمله توازن و همکاری لازم وجود ندارد. به حریف اجازه می‌دهیم به راحتی روی دروازه ما خطر ایجاد کند. در چند بازی فصل جاری با چنین مشکلی مواجه شدیم. دیگر  نباید اجازه بدهیم دروازه ما به راحتی تهدید شود. در بسیاری از بازی‌ها، در خط دفاعی استحکام لازم را داشتیم  ولی در چند بازی هم به حریفان خود اجازه دادیم دروازه ما را به راحتی تهدید کنند. اگر می  خواهیم  بهتر ظاهر شویم، باید فعالیت بیشتری در میدان داشته باشیم.

به نقل از ایسنا، بایرن مونیخ با پیروزی قاطعی که برابر لایپزیگ به دست آورد، نیم فصل نخست بوندسلیگا را با صدرنشینی به پایان رساند و با اختلاف سه امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب کننده خود در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت. کاپیتان ۳۳ ساله بایرن مونیخ در این‌باره ‌نیز اظهار کرد: با پیروزی قاطع برابر لایپزیگ یک پیام آشکار به دیگر تیم ها دادیم. برای بایرن بسیار مهم است که با صدرنشینی به تعطیلات زمستانی برود.

بایرن مونیخ در تعطیلات زمستانی خود در قطر اردو زده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.