چاپه کوئنسه در حال بازسازی تیم خود است.

جذب ۲۰ بازیکن توسط چاپه کوئنسه برای فصل جدید

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال چپه کوئنسه برزیل پس از پشت سر گذاشت حادثه غم انگیز از دست دادن بازیکنان خود اکنون در حال بازسازی تیم خود است و ۲۰ بازیکن جدید به این تیم ملحق خواهند شد.

پس از این که هواپیما حامل اعضای تیم چاپه کوئنسه در راه رفتن به کلمبیا دچار حادثه شد ۱۹ بازیکن و به همراه مربی این تیم جان خود را از دست دادند. اکنون ۲۰ بازیکن جدید در آستانه پیوستن به چاپه کوئنسه هستند تا این تیم بتواند مجددا راهی مسابقات لیگ برزیل شود.

به نقل از طرفداری، روی کوستا مدیر ورزشی این تیم در این باره گفت: ما بازیکنان قرضی زیادی را به خدمت گرفته ایم. این ابزاری است تا بتوانیم با حفظ بودجه مجددا به مسابقات بازگردیم وبسیاری از تیم ها در این خصوص شریک ما هستند.

آلن راسشل و نتو دو بازیکنی بودند که از این حادثه جان سالم به در بردند. همچنین جکسون فولمن دروازه بان ذخیره این تیم نیز زنده مانده است ولی یکی از پاهای خود را از دست داده است.

کوستا در این خصوص هم گفت: هیچ بازیکن جدیدی شماره این بازیکنان را بر تن نخواهد کرد. انتظار داریم راسشل و نتو به زودی به تیم بازگردند. متاسفانه فولمن قادر به بازی کردن نخواهد بود اما در کنار تیم باقی خواهد ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.